Motosiklet.Net - Kitap Bankası Kuruyoruz

Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
yok yok sen anlamazsın ...
her seferinde atlıyorsun meydana " yeminimi bozdum ulayn"

hoca efendi bu göl maya tutmaz.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
daha önceki kampanyaya katılamadığım için üzgündüm devamı geldiği için sevindim.
10 tane kitap da benden hocam. nasıl iletişim kurabiliriz ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:10 ----------

daha önceki kampanyaya katılamadığım için üzgündüm devamı geldiği için sevindim.
10 tane kitap da benden hocam. nasıl iletişim kurabiliriz ?

2 işte birden çalıştığım için soruyorum bu soruyu
:)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
ilk mesajdan itibaren okuyunca biraz zaman karmaşası yaşadım kendi kendime..
sonra okudukca toparlandı biraz...

aylardır üyeyim bu siteye ...hergün olmasada gün aşırı girerim ...ama bu konuyu daha yeni gördüm...benim kişisel körlüğüm olsa gerek...

pazar sabahı ordayım engin..evde ne kadar kitap varsa ...
genelde bizim ufaklığın kitapları vardır ...eminim yokluklarını farketmeyecektir bile..:D

bu konuyu baştan okuyunca senin bu konuda azmini takdir ettim gerçekten..
sırf bunun hatrına bile biraz tuz atılır bu çorbaya...
Teşekkürler..

anlaşılan buluşma olmayacak???
buluşma saatine sadece 50 dk kaldı ve bi cvp yok,

neyse ben yarın sabah yollayayım,
hayırlı gunler sizlere...

İkinci kez bu işe tövbe ediyorum..

en azından bu iki kişi için bile o buluşma yapılabilirdi bence...
hatta bi kişi için bile yapılabilirdi..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
en azından bu iki kişi için bile o buluşma yapılabilirdi bence...
hatta bi kişi için bile yapılabilirdi..

Daha önce bir kez organize ettik, saolun pek çok kişi geldi bir miktar kitap toplaık..
Sonrasında 2 kez daha çağrıda bulundum ama ilgilenen çıkmadı..

Sen ve serkanADH13 nickli arkadaşıma teşekkür etmeyi ve haber vermeyi unutmuşum..Özür dilerim..
Sizin gibi düşünseydi herkes de gene bir şeyler yapabilseydik..

Zaten serkanADH13 arkadaşımız kendi imkanlarıyla sonradan göndermiş..
Benim okulumun açık adresi ve benim kişisel bilgilerim bu başlığın ilk mesajında da mevcut zaten..

Bana her zaman kitap gönderebilirsiniz..
Okulum yıl içinde sürekli yardımda bulunuyor ihtiyacı olan okullara..
Sizin yardımlarınız da sizin bilginiz ve izninizle ihtiyacı olan okullara ulaştırılacaktır..
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ayın 19 'u festival gününe denk geldi tabi,birde konuyu güncel tutmalı yoksa başlık kayboluyor millet unutuyor.aslında faydalı bir çalışma ama zamanı iyi ayarlamalı.bence sen bu işin peşini bırakma Engin.senden başkası bu işi organize edemez gibi.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
göktürkte çalışıyor benim birader...
sanırım senin okul onun yolu üzeri..
ona söyledim bırakırım demişti..
eğer denk getiremezsek ben elden getiririm okula..
benim kitaplar o zamandan beridir bekliyor..

tövbe etme usta..
senin gibiler oldukça umutlar yeşeriyor..

deniz yıldızı hikayesini biliyorsundur..
bir kişinin bile hayatı değişse...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst