Motosiklet çeşitleri!Aydınlatırsanız sevinirim.

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Sayın MT ciler sizden ricam olacak.Bana Cruiser,Commuter,Enduro,Naked,Touring,Roadster,Super Sport ve Spor touring motosiklet çeşitleri hakkında bilgi verir misiniz?Yani herbirinin kendine özgü özellikleri nelerdir?Bunları anlatan website de önerebilirsiniz.
Ayrıca uzun yolu düşünerek bunların içinde çok fazla hız olmadan (ort100 km/s) ile yormayacak yani rahat ve az yakan bu yukarıdaki saydıklarımdan hangisidir sizce?Tabi bunlara chooper,scooter,cup,cross,racing de eklenebilir; çok şükür bunları az çok biliyorum:p
Aydınlatırsanız sevinirim:rendeer:
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
411
chopper dan rahatı olduğunu sanmam.çünkü uzun yol için tasarlanıyorlar.ama ben scootercıyım seni yönlendirmek istemem:cherry:
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
ne alaka şimdi cruiser in uzun yol için tasarlandığı ?? uzun yol için tasarlanan model TOURING adı üstünde TOURING modelleridir. cruiserlar rahat olduğu için uzun yolda iyi ama touring den daha iyisi olamaz... örnek : 1800cc sınıfı bir goldwing ile suzukinin 1800 lük chopperini kıyaslayabilirmisiniz uzun yolda ?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bu konunun tartisildigi baska bir baslik var diye hatirliyorum. Ayrica Cruiser model motorlara chopper denilmesi acayip komigime gidiyor. Motosikletler hakkinda fazla bilgi sahibi olmayanlar bir yana, motosikletle ic ice olan insanlarin bile cogu chopper diyorlar gordukleri her klasik tarz makinaya.
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
motosikleti yamaha bws yazıyo, bugüne kadar 113 mesaj gondermiş yazıyo...

ben anlamadım abicim, yazdığını okuyunca hayatında ilk kez motorla karşılaşıyor, almak istiyor ama kafası karışmış sandım... öyle değil halbuki...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
szr
Motosiklet çeşitleri!Aydınlatırsanız sevinirim.
kıymalı. kıymalı yumurtalı, peynirli, sucuklu,kaşarlı:p

Arkadaşım bunu ögrenmek için topic açmana gerek yok. Honda,Yamaha,Suzuki vs.. vs.. sitelerini ziyaret ederek ögrenebilirsin.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
motosikleti yamaha bws yazıyo, bugüne kadar 113 mesaj gondermiş yazıyo...

ben anlamadım abicim, yazdığını okuyunca hayatında ilk kez motorla karşılaşıyor, almak istiyor ama kafası karışmış sandım... öyle değil halbuki...

Neyi anlamadın ki evet şuan almayı düşünmüyorum ama almayacağımda demiyorum ; motosikletimin olması ve 113 mesaj yazmamın ne alakası var şimdi anlamadım; motosiklet kullanıyosam ve 113 msj yazdıysam bütün bunları bilmem mi gerekiyo bilgisi olan varsa yazsın paylaşalım; benim dışımda merak edenlerde öğrensin anlamadım neiş...

szr
kıymalı. kıymalı yumurtalı, peynirli, sucuklu,kaşarlı:p

Arkadaşım bunu ögrenmek için topic açmana gerek yok. Honda,Yamaha,Suzuki vs.. vs.. sitelerini ziyaret ederek ögrenebilirsin.


Honda da çeşitleri fotograf olarak vermiş açıklayıcı bilgi yok..


Eczacı dediğin şekilde bulamıyorum; mesai bitsin iyice bi inceliyecem:cat:
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Her modelin özelliğine internetten veya MT başlıklarından kolayca ulaşabilirsin. Uzun yola en uygun motor senin üzerinde en çok rahat ettiğin motordur. Bazıları Touring üzerinde rahattır, bazıları scooter. Ben racing ile çok sayıda uzun yol yaptım, beraber gittiğimiz Touring kullanan arkadaşlar yorulduğunda ben yorulmamıştım. Deneyimin yoksa racinglerden uzak durmanı tavsiye ederim, bununla ilgili bir sürü yazı bulabilirsin forumda.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Her modelin özelliğine internetten veya MT başlıklarından kolayca ulaşabilirsin. Uzun yola en uygun motor senin üzerinde en çok rahat ettiğin motordur. Bazıları Touring üzerinde rahattır, bazıları scooter. Ben racing ile çok sayıda uzun yol yaptım, beraber gittiğimiz Touring kullanan arkadaşlar yorulduğunda ben yorulmamıştım. Deneyimin yoksa racinglerden uzak durmanı tavsiye ederim, bununla ilgili bir sürü yazı bulabilirsin forumda.

Aslında endurolar çok karizma geliyor bana ama hangisinde rahat hissediyorsan diyorsun ama yalnızca 1 tip motosiklet kullanan biri nerden bilsin ki bunu;Enduro üzerinde yoğunlaşıcam insana güven veren bi duruşu var:cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Her modelin özelliğine internetten veya MT başlıklarından kolayca ulaşabilirsin. Uzun yola en uygun motor senin üzerinde en çok rahat ettiğin motordur. Bazıları Touring üzerinde rahattır, bazıları scooter. Ben racing ile çok sayıda uzun yol yaptım, beraber gittiğimiz Touring kullanan arkadaşlar yorulduğunda ben yorulmamıştım. Deneyimin yoksa racinglerden uzak durmanı tavsiye ederim, bununla ilgili bir sürü yazı bulabilirsin forumda.

Boy arkadaşa gatılmamak elde değil:cat:
önce motorlara pşn, sür, bak bakalım ne neymiş:cat:
Ayrıca burada arkadaşımız bir soru sormuş, merak etmiş, isteyen cevaplar üşenmez yazar, isteyen görmezden gelir:cat: Ancak '' neden bunu sordun-topik açtın'' demek tuhaf:p
Ben de oturup alayının özelliklerini, kullanım amaçlarını, tarzlarını, teknik özelliklerini yazabilecek sabra sahip değilim:queen: Arkadaşımıza kısa bir cevap vermek istemiyorum ama, eski hikayedir.
istanbullu eski Rum Balıkçı ya sormuşlar, bunları nasıl tutuyorsun diye
o da demiş: ''Olta ile''
( Not: olta hazırlamanın bilinen 2000 çeşidi vardır. Bazıları bu Olta Deryasına girmez, 3 -5 çeşit balığa Bakar, 100 düğüm öğrenir ve İyi Balıkçı olur..........):cat:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Boy arkadaşa gatılmamak elde değil:cat:
önce motorlara pşn, sür, bak bakalım ne neymiş:cat:
Ayrıca burada arkadaşımız bir soru sormuş, merak etmiş, isteyen cevaplar üşenmez yazar, isteyen görmezden gelir:cat: Ancak '' neden bunu sordun-topik açtın'' demek tuhaf:p
Ben de oturup alayının özelliklerini, kullanım amaçlarını, tarzlarını, teknik özelliklerini yazabilecek sabra sahip değilim:queen: Arkadaşımıza kısa bir cevap vermek istemiyorum ama, eski hikayedir.
istanbullu eski Rum Balıkçı ya sormuşlar, bunları nasıl tutuyorsun diye
o da demiş: ''Olta ile''
( Not: olta hazırlamanın bilinen 2000 çeşidi vardır. Bazıları bu Olta Deryasına girmez, 3 -5 çeşit balığa Bakar, 100 düğüm öğrenir ve İyi Balıkçı olur..........):cat:

Denizci Abi sağolasın; demek yiyecek bikaç fırın ekmeğimiz var; bi binelim hepsine aman hazırlayalım oltaları ondan sonra tutmasını öğreniriz enduroyu:p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
heh:cat:
Sen bizim iyi niyetli delülere bakma. Al bir scooter, pin, gez, soora sat, ardından otur düşün hindi gibi. motorculuğu, bilhassa, şahsın olarak yani, tanı! Ne istiyorum sorusunu kendine sorduğunda zati motorcu olmuşundur. Ondan soora, önce ve ilk olarak scooter bindiğini saklayan bir SS2 cimi olursun heyecan dan heyecana uçuşan:cat:, yoksa ben Traveler im, dünya meraklısıyım diyen bir Touring cimi (ex-scootercı), şehir yollarında, ''iş stresimi salarım dağlara bayırlara'' diyen bir Chopper' cımı, şehir içi sokaklarının Seri fatihiyim diyen bir mini scooter cı mı, ''Yarışırım alayını tanımam'' diyen bir racing cimi:)
Matematik yapmana gerek yok. Motorculuk da, BOY arkadaşımın dediği gibi, sevmek, önemlidir:cat::cat: sevdiğini yap, güvenliğe dikkat et, eşini dostunu düşünerek pin, keyfini al:cat:
Kazasız belasız sürüşler dilerim herkeslere:)
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
heh:cat:
Sen bizim iyi niyetli delülere bakma. Al bir scooter, pin, gez, soora sat, ardından otur düşün hindi gibi. motorculuğu, bilhassa, şahsın olarak yani, tanı! Ne istiyorum sorusunu kendine sorduğunda zati motorcu olmuşundur. Ondan soora, önce ve ilk olarak scooter bindiğini saklayan bir SS2 cimi olursun heyecan dan heyecana uçuşan:cat:, yoksa ben Traveler im, dünya meraklısıyım diyen bir Touring cimi (ex-scootercı), şehir yollarında, ''iş stresimi salarım dağlara bayırlara'' diyen bir Chopper' cımı, şehir içi sokaklarının Seri fatihiyim diyen bir mini scooter cı mı, ''Yarışırım alayını tanımam'' diyen bir racing cimi:)
Matematik yapmana gerek yok. Motorculuk da, BOY arkadaşımın dediği gibi, sevmek, önemlidir:cat::cat: sevdiğini yap, güvenliğe dikkat et, eşini dostunu düşünerek pin, keyfini al:cat:
Kazasız belasız sürüşler dilerim herkeslere:)


Temennilerin için sağol abi belli bi süre zaten scooter la devam edeceğim gibi ama sonra ne olur bilemiyorum Prometheus arkadaşım enduro hakkında güzel bi topic açmış onu okuyorum ve bu çeşitlemeler beni sardı baya okuyup keşfedeceğim hepsini ve her kişiliğin bimodel çeşitlemesi var diye düşünüyorum yani insan kişiliğince bi tarz seçiyor çok güzel bu motoruyla özdeşleşiyor okudukça öğreniyoruz.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst