İlk Motor kazam ,Carrefour kozyatağınının bahçesindeyim eve gidicem yıl 2000, Yol kesik kesik labirent gibi ben yola çıktım 50 ile gelen taksi bana sağ tarafımda bana vurdu ,ama o çok süratli geliyordu ve durmadı beni görmesine karşın .. Taksinin camındaydım motor ( honda-active ) yerde etrafa toplanan insanlar ın sesi geliyordu kulağıma ,yazık daha gençmiş ,motoru kaldıralmm ..neyseki motor zaten eskiydi ,zavallı motor yan yatmış kan kaybeden insan gibi benzini akıyordu .. Onu kaldırdılar sonra ben de taksiye baktım ,taksinin ön taraf parampaça ,taksideki kadın şöföre bağırıyor ,Adam benm üstüme geliyor bi kadın vardı sürekli göz yaşlarımı siliyordu.. orda tek seçeneğm vardı ''' Ehliyetimi çıkartı göstermek ve haklı olduğumu kanıtlamak '' ne acıdırki ehliyetim yoktu ve T.Polisi geldi bize baktı ,bana baktı taksiciye baktı ehliyetm olmadını biliyordu .. Bize sordu : Aranızda anlaşıyorsanız anlaşn yoksa benm başımın ehliyetsiz motor kullanmaktan belaya girceni ve büyük ceza kesiceni söyledi .. Taksizi benm için farketmez dedi uzatmıyalım dedi ..40 ytl ödedm o zamanın parasıyla taksiciye ,zaten o olaydan sonra ehliyet siz motora binmenin ne kadar yanlış olduğunu anladm .. Şimdi fırsatını buldum ,ve ehliyet kursuna yazıldm b yi a2 yi birlikte alıcamm .. Agustos ve Ekim aylarında sınavları var.. Umarım Alanyada kaza geçiren arkadaşn ehliyeti vardır .. !en azından Arabanın sahibi hatasını anlar ve çocuğn masraflarını karşılar.. !