Motorsuz olmaz

UFK

Katılım
17 Ara 2010
Mesajlar
14
Merhaba.İsmim Ufuk yaşım 32. Kapadokyada yaşıyorum turizmle uğraşıyorum. 2010'dan beri motosiklet kullanıyorum.
yıllardır bu forumu takip ediyorum. bence motosiklet hakkında en doyurucu forum burası. şu an motorum yok (yakında olacak inş)ama olduğunda gezi ve buluşmalara katılmak istiyorum. motosiklet gerçekten özgürlük. bir senedir motorum olmadığından kendimi kısıtlanmış, mahrum bırakılmış hatta hapsedilmiş hissediyorum. "Motosiklet en iyi antidepresandır" diyorum :cat: bütün motorcu kardeşlerime kazasız sürüşler diliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst