- Katılım
- 17 Ara 2010
- Mesajlar
- 14
- Konu Yazar
- #1
Merhaba.İsmim Ufuk yaşım 32. Kapadokyada yaşıyorum turizmle uğraşıyorum. 2010'dan beri motosiklet kullanıyorum.
yıllardır bu forumu takip ediyorum. bence motosiklet hakkında en doyurucu forum burası. şu an motorum yok (yakında olacak inş)ama olduğunda gezi ve buluşmalara katılmak istiyorum. motosiklet gerçekten özgürlük. bir senedir motorum olmadığından kendimi kısıtlanmış, mahrum bırakılmış hatta hapsedilmiş hissediyorum. "Motosiklet en iyi antidepresandır" diyorum :cat: bütün motorcu kardeşlerime kazasız sürüşler diliyorum
yıllardır bu forumu takip ediyorum. bence motosiklet hakkında en doyurucu forum burası. şu an motorum yok (yakında olacak inş)ama olduğunda gezi ve buluşmalara katılmak istiyorum. motosiklet gerçekten özgürlük. bir senedir motorum olmadığından kendimi kısıtlanmış, mahrum bırakılmış hatta hapsedilmiş hissediyorum. "Motosiklet en iyi antidepresandır" diyorum :cat: bütün motorcu kardeşlerime kazasız sürüşler diliyorum