motorların trafikleti yerleri hakkında neler dusunuyorsunuz

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
c3surs' Alıntı:
bısı yolda dokunsam olur p.... dıye dusunuyolar hıcbır yolda bıse yol veren veya dıkkat et uyarısı yapan bırısıyle karsılasmadım sankı yolların pıcı gıbıyıs bu durum benı dusunduruyo

arkadaşım yazdıklarını tercüme eder misin :queen:

bide küfür ettin sanırım çüş oha yani:pr:
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
188
c3surs' Alıntı:
bısı yolda dokunsam olur p.... dıye dusunuyolar hıcbır yolda bıse yol veren veya dıkkat et uyarısı yapan bırısıyle karsılasmadım sankı yolların pıcı gıbıyıs bu durum benı dusunduruyo

sen şu yazdıkları gerçekten bi tecrüme etsen iyi olcak küfür gibi bişeyler geçiyor sanki yanlış anlaşılmasın bu durum :silent:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
169
Arkadaslar Motor Lara Kimse Yol Vermiyor Daha Dogrusu şöyle Bi Düşünce Var. ' Bu Motosikletci Nasil Olsa Bi Manevrayla Kurtarir Suraciktan Geciversin ' Kazalar Arttikca öğrenecekler Yazik Ki Oraciktan Gecilmeyeceğini...
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
188
evet ya trafikte iki tekere karşı bi öfke var sanki anlayışla karşılayan çok az onlarda günden güne azalıyor zaten şu zamanda motor kullanırken çok daha dikkatli olmak lazım tehlike artıyor gün geçtikce :pr:
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
motorlara saygı yok çoğu zaman özellikle şeride teçavüz çok oluyor.şehiriçi şeridi ortalayıp 60 ile gidiyorsun.kornaya basıyor.halbuki aynı hızda giden bir otomobil olsa kimse karışmıyor.motosikletin yollarda bir hakkı olduğunu ddüşünmüyor.

bir de 4 tekerli kapalı bir taşıt ile 2 tekerlek
arasında görüş açısı farkı var.yani onlar bizim gördüğümüz kadar rahat göremiyorlar.çünkü kapalı bir alan içindeler.ayrıça otomobillerde birçok motorda bulunmayan kalorifer teyip çakmak gibi araçlar sürüçülerde dikkatin azalmasına
sebep olmakta.
bizim hakkımızı yiyen büyük araç sahipleri ile trafikte muçadele etmek bana göre çok yanlış.(bazen bende bu hataya üşsem de)sonuçta otomobil veya kamyondakinin ufaçık bir direksiyon hareketi metrelerçe sürüklenmemize sebep olabilir.sabretmek lazım.trafik sıkıştığına kralın kim olduğunu 30 km sabit hızda giden miniçik bir taşıt tarafından sollanınça anlıyorlar.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok haklısınız kardeşlerim ama bu savaşı bırakmayın ve kazanalım bunu butun motorcular adına
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
www.konyatuning.com sitesinden alınmıştır.bir otomobil sitesinde böyle bir konu görmek sevindiriçi bençe
1. yollarda motordan cok daha fazla araba ve kamyon var... ve bazi
sürücüler motosikletleri farketmezler. ama siz motorlara dikkat edin,
özellikle kavsaklarda...

2. ebatlari yüzünden motosiklet oldugundan daha uzakta görülebilir ve
ayni zamanda hizini kestirmek zor olabilir... kavsagi kontrol ederken
motosikletleri görüldüklerinden daha yakinda farzedin.

3. ebatlari yüzünden motosikletler arabalarin kör noktalarinda
kalabilir, veya diger seyler tarafindan gölgelenebilir (otlar, citler,
köprüler vsr) serit degistirirken ve kavsaklarda trafigi iyi kontrol
edin.

4. gene ebatlari yüzünden motosikletler gittiklerinden daha hizliymis
gibi görülebilir, her motorcunun hiz manyagi oldugunu düsünmeyin.

5. motosikletler cogu zaman motor freniyle veya sadece direk gaz
keserek yavaslar; dolayisiyla fren lambasi yanmaz... motosikletle daha
fazla takip mesafesi birakin; 3-4 saniye... ayrica kavsaklarda
motosikletin fren lambasi yanmadan yavaslayacagini unutmayin.

6. motosikletlerin sinyalleri genellikle manuel'dir. (elden kapamali,
kendi kendine kapanmaz) dolayisiyla bazen unutulur, bir motosikletin
verdigi sinyalin gercek oldugundan emin olun.

7. motosikletler seritteki yerlerini; daha iyi görünmek icin, yolun
bozuklugunu ekarte etmek icin, araclari gecmek icin ve rüzgara göre
ayarlarlar... emin olun ki; seritteki yerlerini (cogunlukla) siz onun seridine dalin diye degistirmezler...

8. özellikle düsük hizlarda ve iyi yol kosullarinda üstün manevra
kabiliyeti motosikletlerin özelliklerinden biridir... fakat bu size
motosikletin her zaman sak diye yer degistirebilecegini düsündürtmesin.

9. motosikletlerde durus mesafesi otomobiller gibidir fakat kaygan
yüzey durusu zorlastirir... motosikletin sak diye duramayacagini bilin
ve takip mesafenizi ona göre ayarlayin.

10. trafikteki motosikletleri, bir cisim degil bir insan olarak düsünün.
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
158
crxforever' Alıntı:
www.konyatuning.com sitesinden alınmıştır.bir otomobil sitesinde böyle bir konu görmek sevindiriçi bençe
1. yollarda motordan cok daha fazla araba ve kamyon var... ve bazi
sürücüler motosikletleri farketmezler. ama siz motorlara dikkat edin,
özellikle kavsaklarda...

2. ebatlari yüzünden motosiklet oldugundan daha uzakta görülebilir ve
ayni zamanda hizini kestirmek zor olabilir... kavsagi kontrol ederken
motosikletleri görüldüklerinden daha yakinda farzedin.

3. ebatlari yüzünden motosikletler arabalarin kör noktalarinda
kalabilir, veya diger seyler tarafindan gölgelenebilir (otlar, citler,
köprüler vsr) serit degistirirken ve kavsaklarda trafigi iyi kontrol
edin.

4. gene ebatlari yüzünden motosikletler gittiklerinden daha hizliymis
gibi görülebilir, her motorcunun hiz manyagi oldugunu düsünmeyin.

5. motosikletler cogu zaman motor freniyle veya sadece direk gaz
keserek yavaslar; dolayisiyla fren lambasi yanmaz... motosikletle daha
fazla takip mesafesi birakin; 3-4 saniye... ayrica kavsaklarda
motosikletin fren lambasi yanmadan yavaslayacagini unutmayin.

6. motosikletlerin sinyalleri genellikle manuel'dir. (elden kapamali,
kendi kendine kapanmaz) dolayisiyla bazen unutulur, bir motosikletin
verdigi sinyalin gercek oldugundan emin olun.

7. motosikletler seritteki yerlerini; daha iyi görünmek icin, yolun
bozuklugunu ekarte etmek icin, araclari gecmek icin ve rüzgara göre
ayarlarlar... emin olun ki; seritteki yerlerini (cogunlukla) siz onun seridine dalin diye degistirmezler...

8. özellikle düsük hizlarda ve iyi yol kosullarinda üstün manevra
kabiliyeti motosikletlerin özelliklerinden biridir... fakat bu size
motosikletin her zaman sak diye yer degistirebilecegini düsündürtmesin.

9. motosikletlerde durus mesafesi otomobiller gibidir fakat kaygan
yüzey durusu zorlastirir... motosikletin sak diye duramayacagini bilin
ve takip mesafenizi ona göre ayarlayin.

10. trafikteki motosikletleri, bir cisim degil bir insan olarak düsünün.

abi helal olsun be işte budur :cat: :cat:
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
araba kullanırken yılladır motor kullanıcılarına dikkat eder onlara mümkün olduğu kadar yol açmaya çalışırım. Arkadan gelen moror kullanıcısını gördüğümde kendi şeridimde sağa yada sola esneyerek motorcunun rahat geçmesini sağlamaya çalışırım. bundan büyük haz duyarım.
neden mi? çünkü kendi motorumu almaya ramak kaldı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst