Motorcuların Sesini Duyuralım

SESİMİZİ SUYURMANIN ZAMANI GELMEDİ Mİ ?


  • Kullanılan toplam oy
    57
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
*********************************
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
220
ya busene fuarın nerde ve nezaman yapıldığını bilen bana yazabilirmi acaba
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet burda da bize destek olan kaç kişi varmış bakalım :p

danger0 İstanbul
distinto İstanbul
trenox ???
KLEBER Edirne
viper_1 Eskişehir
zeda3000 Antalya
harfendez İstanbul
yılmzzz ???
Ya bari sadece oy kullanın be arkadaşlar tamam destek beklemekten vazgeçtim.Umudumu yitirmek üzereyim.En azından ne düşündüğünüzü bilmemiz açısından bi oy kullanın da anlayalım.yorum yapmasanızda olur.başlığı bu doğrultuda değitiriyorum.:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
crazcy_devil arkadaşıma katılıyorum bende denizli denim tanıştık arkadaşımla bende bu konu hakkında bazı fikirler ürettim ama ilk olarak eğitim şart şuan motor kullananların %50 sinde ehliyet yok bi toplansak ve trafik polislerine yakalansak yarımızın motoru telef olur bu konu hakkında resmi yerlerle görüştüm ve bana aynı şeyi söyledi yarınızın motoru telef olur ilk olarak ehliyetini alın sonra toplanın
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
:cat:+1 Karamurat benimmm...

(crayzy kardeş,buna benzer bir topic vardı ya hani,istersen oradaki listeni buraya başa taşı.)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence ii fikir

fakat bizim millet koyun gibi yaf

ilk önce bişiler yapılsın die bekliyoo, biz böyle çok bekleriz. ben sizleri düzenli olarak takip etmekteyim arkadaşlar. inanın bunu başara bilirsek bütün motorcular çok sevinecek. ama başaramazsak sadece biz üzülücez. bizim sevincimize ortak olacaklar lütfen çaba göstersin :cat:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saolun arkadaşlar uzun bi süredir kimsenin dikkatini çekmemişti bu topic.Bunun yerine diğerine(viper_1 in açtığı topice) toplanıp orda paylaşıyoruz.Acep bu topici sadece oylamak için mi kullansak :p İçerikler aynı iki topicinde.diğerini de güncellemek lazım :p Teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için kardeşlerim.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst