bence ii fikir
fakat bizim millet koyun gibi yaf
ilk önce bişiler yapılsın die bekliyoo, biz böyle çok bekleriz. ben sizleri düzenli olarak takip etmekteyim arkadaşlar. inanın bunu başara bilirsek bütün motorcular çok sevinecek. ama başaramazsak sadece biz üzülücez. bizim sevincimize ortak olacaklar lütfen çaba göstersin :cat: