MotoGP: Le Mans'ta Zafer Stoner'ın

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
2011 MotoGP şampiyonasının Le Mans pistinde gerçekleştirilen 4. yarışını Repsol Honda'dan Casey Stoner kazandı.

Yarışa ilk sıradan başlayan Stoner, yarışın başından beri kontrollü giderek damalı bayrağı ilk sırada gören isim oldu.

Repsol Honda'nın domine ettiği yarışta Andrea Dovizioso 2. oldu. Dovizioso yarışta gerilerde mücadele etmesine rağmen iyi yükseliş göstererek Honda'nın duble yapmasını sağladı.

Valentino Rossi yarışı 3. sırada tamamlayarak bu senenin ilk podyum zaferini kazandı. Böylece Ducati-Rossi birlikteliği ilk podyumunu görmüş oldu.

Yarışın ilk yarısında Stoner ile liderlik mücadelesi veren Dani Pedrosa, ilerleyen turlarda yavaş kaldı. Pedrosa'yı yakalayan Marco Simoncelli, İspanyol sürücüyü geçmeye çalışırken viraj içerisinde yeterli yer bırakmadığı için Pedrosa kaza yaparak yarış dışı kaldı.

Bu kazanın ardından pitten geçme cezası alan Simoncelli güçlü götürdüğü yarışı 5. sırada tamamlarken sabah geçirdiği kaza nedeniyle yedek motosikletle piste çıkan Jorge Lorenzo 4. oldu.


Kaynak:TRF1
 

Ekli dosyalar

  • 0400x225-motorspor-stoner_l.jpg
    0400x225-motorspor-stoner_l.jpg
    18.8 KB · Görüntüleme: 16,295
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Ne yarıştı yahu hop oturdum hop kalktım. :p

Pedrosa'ya çok üzüldüm adam daha yeni aldırmıştı vidaları yeniden omzunu kırmış. :pale:
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Rossi son atagında geçti ama virajda biraz dışarda kalınca 3.lükte kaldı

Çok güzel yarıştı
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Rossi son atagında geçti ama virajda biraz dışarda kalınca 3.lükte kaldı

Çok güzel yarıştı

Son ataktaki geçişi fantazi işiydi biraz :mrgreen:

O şekilde geçersen viraj çıkışı yerini koruman imkansız gibi :)

Pedrosa'ya yazık oldu ama Simoncelli acayip işler yapıyor gerçekten Gresini Honda ile, helal olsun...:cat:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Simoncelli muhteşem yarış çıkardı adama talihsizlikler peşini bırakmıyo adamın. :p

Stoner bu sene şampiyon olur gibime geliyor!
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
stoner eski günlerine dönüyor,adamım pedrosa simoncellinin makasına maruz kaldı çok üzüldüm,Lorenzo , stoner , rossi bu sene çekişir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst