Moto Guzzi Stelvio 1200 4V TT

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
stelvio gs1200 e ciddi rakip olur bence .. v2 motor şaft tahrik mükemmel dizayn..

fiyatlarınında öle uçuk olacağını zannetmiyorum .. zira norge 1200 25000 ytl civarı bu modelde bu civarda satışa çıkarmı.. eğer cevap evet olursa bmw nin tahtı ciddi sarsılır ...

Ufak bir ayrıntı ..resimlerden zaten sizde farkedeceksiniz.. Hidrolik debriyaj..


Donanım :
· Önde çift grup farlar
· Grenaja entegre ön sinyaller
· Reflektörlü ön cam ve ön çatal amortisöre entegre rüzgar koruyucu
· Kaymayı önleyici malzeme kaplı artçı koltuğu
· Grenaj yanında eldiven koyma kutusu
· Yan çanta ve top-case destekleri hazır


Teknik Özellikleri :

Max Hız : 125 Mph = 200 km/h
Motor : 1151 cc, V şeklinde 2 silindir, 4 zamanlı, yağ soğutmalı, 8 sübap
Güç & Tork : 105 hp, 108 Nm
Aktarma : Şaft, 6 vites
Şasi : 2.5 mm kalınlığında çelik beşik kafes (motora 6 yerden bağlı)
Süspansiyon : Önde 50 mm ters çatal, arkada ayarlanabilir mono
Frenler : Önde 320 mm çift disk, arkada 282 mm tek disk
Lastik & Jant : Ön 110/80 x 19 inch jant, Arka 180/55 x 17 inch jant
Sele Yüksekliği : 820 – 840 mm
Kuru Ağırlık : 214 kg
Ortalama Tüketim : 7 litre / 100 km
Yakıt tankı kapasitesi : 18 lt

Orijinal Aksesuarları :
· Motor koruma
· Şaft koruma
· 60 litre yan çantalar
· Depo üstü çanta
· Navigasyon sistemi montaj kiti
· Elektronik alarm
· İlave far kiti
· Elçik ısıtma kiti
· Özel Stelvio pantolon ve mont

Fiyat : 13300 Euro
Renk : Kırmızı, Beyaz, Siyah



de076a.jpg


14sgwpc.jpg


10ho8z8.jpg


2s0d9ax.jpg


2hx1wtl.jpg


Beyazıda ayrı can yakıyo beeeeee....

nfps9g.jpg


w7c0ae.jpg


Ama 5000 ytl fazl olsun İllaki kımızı olsun diyende çıkacaktır...:p

35i52eb.jpg


11ugewn.jpg


Birazda ayrıntılara girelim

2943x4j.jpg


21jn2py.jpg


307x9no.jpg


id6rua.jpg


34xoya1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ilk canlı stelvioyu görmüş olamaktan çok mutluyum alet süper arkadaşlar...göründüğünden biraz daha ince....

bikaç resim..

















aracı malesef yolda deneyemedim ama sahibini bi şekilde ayartırım sanırım:cherry:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
çok değişik bir dizaynı var hafif ön farları yeni r1 i anımsatıyor ama bmw gibi bir fenomenle baş edemez bence :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
farları pörtlek göz gibi ilginç değişik bişeler olmuş ama sevdim :D
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Moderatörlerimizin Moto Guzzi saplantısını bir kez daha görüyoruz.:wiinkk:
Bıktım ben şahsen BMW Hondadan,bunlardan görmek istiyorum.Fiyatları Bmw dozunda olacağından rekabet edemeyebilir.Konservatif adamlarız biz,burada yazarız ahanda şöyle güzel böyle güzel diye,para geçince hoop hemen transalp,fazer
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
burada yazarız ahanda şöyle güzel böyle güzel diye,para geçince hoop hemen transalp,fazer

eh ülen para bi gelsin sen gör ... kaçarmı bu alet ... BMW hadi bi yere kadarda fazer honda falan yalan olur bu motorun yanında
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Motosiklet İtalyan işidir dediğimde herkes bana olurmu yaw diyor alın işte görün bakalım buyrun iyi seyirler sizlere.:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aracı ilk gördüğümde şoke olmuştum gerçekten çok çekici makina test edemedim malesef sahibiyle çat pat fikir edindim tek dediği 'very nice:p:cat:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
61
Ferco Motor'da uzun süredir satılıyor, fiyat: 17,495€. Motorbike dergisinin KTM 990 Adv, BMW R1200 GS, Moto Guzzi Stelvio, Moto Morini Grandpaso gibi 4 dev enduro testinde BMW ve KTM nin gerisinde kaldı :(












 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
dergıdeki testte gerısınde kaldı cunku toprak performansı onlara göre kötü ancak asfaltta tum motorları gerıde bıraktı asfalt performansı çok iyi bir motormuş...
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Başlığa son mesaj neredeyse 2 yıl önce girilmiş. Ferco'nun bu motoru getirdiği de yazılmış. Merak ettim yok mu memleketimizde bu motoru alan kullanan? Şöyle öncesinde 1200 gs kullanmış biri alsa da görüşlerini yazsa, karşılaştırma yazsa süper olurdu.

Hadi 1200 gs ciler, bıkmadınız mı yav bmw den? Kızılay dağıtıyor gibi 1200 gs oldu her taraf. :) Madem paranız da var, alsanıza şu motordan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst