Moto GP, İstanbul Park’ta son kez sahne alıyor !

Katılım
14 Tem 2010
Mesajlar
5
malesef

bunun ardında büyük otomativ şirketleri yer almakta motosiklet kullanımının gelişmesini istemeyen enti burjuva rejim kendi cebine oynamaktadır
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
239
küçük bir organizasyona sahip çıkamıyoruz maddi destek sağlayamıyoruz ama paramızı gürcistan gibi ülkelere çok güzel hibe edebiliyoruz.Bu ülkelerde bizden yiyip bize kafa tutanlar:).Ne diyelim fazla söze gerek yok böyle gelmiş böyle gider...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
MotoGp'nin problemi seyirci değil arkadaşlar.
Bunu artık kavramamız gerekiyor.
Konu motorsporlarına ilgi.

Şimdi bakın.
Yarışları seyretmeye 100bin seyirci gelse ve 50 lira ödeseler toplanacak para:
5000 000 YTL
Organizasyonun isim hakkını bile karşılamıyor.
Önemli olan bu işlere sponsor bulmak.
Peki ilgi gösterilmeyen bir spora kim sponsor olacak?

Şimdi diyebilirsiniz ki 100bin seyircinin geldiği bir spora daha nasıl ilgi olacak?
Tamam ama 2-3 gün.
Sonra?
Bu işlere para dökecek bir firma uzun vadeli ilgi çeken işlere yönelir.

Bu gün futbol maçlarına bir bakın.
3 büyükler maçlarını en az 20bin seyirci ile oynuyor.
Bu demektirki toplamda en az 100-150 bin seyirci her hafta maça gidiyor.
Futbol bahseden gazeteler çok satıyor.
Hatta sadece futbol için çıkan gazeteler var.(her ne kadar aksini iddia etseler de)

Motor sporlarına ilgiyi yıl içine yaymazsak daha çok şeyi kaçırırız.
Bu gün motosiklet dergilerinin tirajı milyonu bulsun bakın neler olacak.
Daha öncede yazmıştım.
Motosiklet tutkunları, bu konuyla ilgili medyayı yakından takip etmelidirler.
En az bir dergi alalım.
Motosiklet haberi veren gazeteyi o gün kapışalım.
Motosiklet konuşan tv kanalına reyting rekorları kırdıralım.
Bakın neler oluyor.
....

Bu arkadasa katiliyorum.:)
Simdi uzun uzun yazmaya ugrasamayacagim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst