monero

Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
1
sevgili arkadaşlar ben yeni bir motor kullanıcısı olarak aranıza girdim ve sizden MONERO motorsiklet hakkındaki bilgilerinizi benimle paylaşmanızı istiyorum bu konuda çok kararsızım nasıl bir motor tavsiye ediyormusunuz şimdiden vereceginiz cevaplardan dolayı teşekkürlerimi iletiyorum,
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
hoşgeldin bu arada motorunu aldın mı??
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
öncelikle hoş geldin:rendeer: bildiğimiz çin mallarının en kalitesiz olanı diyebilirim kısaca.marka vermek istemezdim ama kanuni,mondial,bianchi nin aynımodelleri hem daha ucuz(monero angel 2180 ytl,mondial hs150gs 1740 ytl)
hem daha kaliteli görerk kıyaslamanı tavsiye ederim.kanuni fiyat olarak aynı gibi ama kalite ve servis oldukça iyi...hayırlı olsun.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
aramıza hoşgeldin:rendeer:
bu motor konusunda bilgim yok ne yazık ki..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst