Ark..lar 7200 km de 150 hs kullanıcısıyım, 2000 km de bir periyodik bakımlarını, 700-800 km de bir motor yağını değiştirmeyi aksatmadığınız sürece hiç bir sorun yok. ben bu 7200 km yi 6 ayda yaptım. Çok yakma ve atak olmama olayı ile ilgili şunu yazmak istiyorum, 130x60x13 ebatlarında olan orjinal arka lastiği 130x70x13 ile değiştirin, hem % 20 benzin tasarrufu sağlayın, hem motorunuz yükselsin, hem sarsıntınız azalsın, hem motor 20 km/h hızlansın birde performans eksoz taktınızmı motor gücüde kısmen artıyor. ben bu dediklerimi yaptım, performans eksozun da belki 1-2 beygir de olsa çekişi arttırdığını gördüm. Lastik modifiye il ilgili yazımı (mondial 150 hs hakkındaki görüşler, test ve düşünceler) kısmında okuyabilirsiniz. bu paraya alınabilecek en iyi motor.