Mondial Mondial 125 UAG Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben 2006 yılında Mondial 150HS almıştım hiç gitmiyodu gitse de durmuyodu o zamanda UAG 125 almadığıma pişmanım doğrusu.
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
1
Slm arkadaslar, araniza yeni katildim.Bnm 2009 aug ye 16 disli taktim, 8,500 devirde 120 yapiyor. Simdi on camurlugunu degistirmek istiyorum, ybr yada cbf tarzinda, uyan hangisidir. Yardiminiza ihtiyacim var.tsk.ler
 
Katılım
16 Eyl 2010
Mesajlar
1
cevap veren olurmu blmiyorum ama yinede sormakta fayda agk 125 in önünü pıstırmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ybr camurlugu uyabilir,,,
____________________________________________________________________________________________________________

amortisörlerin üst kısmındakı vıdalara dikkat et,
o vıdaları gevşet ve amortısorlerı yukarı bas,
o vıdaları sonrasında tekrar sık,

____________________________________________________________________________________________________________________________
http://www.bizimmotor.com/cg-serisi-icin-angel-xenon-mercekli-on-far-komple.html


arkadaşlar resimdeki MERCEKLİ VE UZUN KISA HÜZMELİ XENON FAR Kİ'i elimde mevcuttur,
fiyatı 125 liradır,,,

sadece 3 adet vardır,
ihtiyacı olanlara şiddetle duyurulur,,,

Muayeneden sorunsuz geçme grantisi vardır,
mercek ve içeriğindeki ışık kırıcısı sayesınde karşıdan gelenleri rahatsız etmeme garantisi ile,,,

http://www.bizimmotor.com/cg-serisi-icin-angel-xenon-mercekli-on-far-komple.html

 
Katılım
11 Ara 2014
Mesajlar
8
dostum bende var 2900 km de şanzıman 200cc krank kolu ve segmanlar farklı çok seri 2 kişi kilo 175 civarı düz yol hız 110 -120 çok rahat gidiyor ben fazla zorlamıyorum ama 4 km rampada aynı kiloyla +topcase de var yinede minimum 85 km süratle tırmanıyor
 
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar, UAG 125 ve AGK 125 leri halen yollarda görebiliyoruz. Sonrasında çıkan aynı sınıftaki motosikletlerden daha sağlamlar. 2012 yılında 2009 model 125 UAG motosikletim oldu, 2 sene kullanıp sattım. Hasretine dayanamayıp 2016 yılında 2010 modelini aldım, bunu da 2 sene kadar kullandım. Askere giderken satmak zorunda kaldım. 1 sene önce 2008 modelini yaşlı bir abimizden satın aldım. Aldığımda 9200 km de idi. Şuan 12300 km de. Severek kullanıyorum. Orijinal egzoz sesi beni benden alıyor. Sinyalleri dahi orjinal değişmemiş. Lastikler de orjinal. Artık hamuru sertleşmiş, çabucak kayıyor. Motosikletin 15 yaşında olup bu temizlikte kaldığına inanamazsınız. Satmak istesem ne fiyat biçeceğimi düşünemiyorum :D

İşte fotoğraflar ;

https://ibb.co/BGRWYhk
https://ibb.co/L8db9Fs
https://ibb.co/Pj2MTwm
https://ibb.co/jwK0sjP
https://ibb.co/jLXTdmN
https://ibb.co/PgGwxZ4
https://ibb.co/8KPb7zh
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst