Benimkinde de bir ses var sabah çalıştırdığımda rölantide yapıyor, zırrrrrrrrr diye bir ses, anlamadım gitti. Buradaki servis maalesef hiç ilgilenmiyor, yağını değiştirmek için 3 kere geri çevirdiler beni işimiz var bugün git yarın gel diye. Arka freni de daha sıkı yapmışlar, bayır aşağı fren yapınca ciyyyk diye ses çıkarıyor.
Bir de şu dikkatimi çekti, plakanın takılı olduğu siyah plastik parça, arka çamurluk olsa gerek, motorun içinde kalan kenarı amortisörlere temas ediyor ve o da ses yapıyor.
:silent:
@ariftoteles sen çözebildin mi sorunu?
Sevgiler...