mondial 125 mt deki cik cik sesi nereden geliyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2004
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım benim motordanda öyle bir ses geliyordu.ilk etepta amörtisör dedik değilmiş,sonradan bir arkadaşım bana orta göbek milini söküp greslememi söyledi bende yaptım şimdi cik mik gelmiyor dene bakalım
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
145
hocam nedir o orta göbek mili nerede oluyo o bu arada senin motorun markası modeli ne
 
Katılım
8 Haz 2005
Mesajlar
7
yaf benim bi onderim yok ama ben de mondial 125 almayi dusunuyordum.simdi bu senin sorun benim aklimi karistirdi.genel olarak memnunmusun motordan arif_toteles?
 
Katılım
16 Mar 2005
Mesajlar
78
Benimkinde de bir ses var sabah çalıştırdığımda rölantide yapıyor, zırrrrrrrrr diye bir ses, anlamadım gitti. Buradaki servis maalesef hiç ilgilenmiyor, yağını değiştirmek için 3 kere geri çevirdiler beni işimiz var bugün git yarın gel diye. Arka freni de daha sıkı yapmışlar, bayır aşağı fren yapınca ciyyyk diye ses çıkarıyor.

Bir de şu dikkatimi çekti, plakanın takılı olduğu siyah plastik parça, arka çamurluk olsa gerek, motorun içinde kalan kenarı amortisörlere temas ediyor ve o da ses yapıyor.
:silent:
@ariftoteles sen çözebildin mi sorunu?

Sevgiler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım esin dime eksozda sorun yok eminsin :silent:
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
145
T_D_216' Alıntı:
yaf benim bi onderim yok ama ben de mondial 125 almayi dusunuyordum.simdi bu senin sorun benim aklimi karistirdi.genel olarak memnunmusun motordan arif_toteles?

hocam 1-2 günd bekle benden haber bekle öyle al benim başıma bi iş geldi eğer çözülmesse burda ilan edeceğim...
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
145
emoak' Alıntı:
Benimkinde de bir ses var sabah çalıştırdığımda rölantide yapıyor, zırrrrrrrrr diye bir ses, anlamadım gitti. Buradaki servis maalesef hiç ilgilenmiyor, yağını değiştirmek için 3 kere geri çevirdiler beni işimiz var bugün git yarın gel diye. Arka freni de daha sıkı yapmışlar, bayır aşağı fren yapınca ciyyyk diye ses çıkarıyor.

Bir de şu dikkatimi çekti, plakanın takılı olduğu siyah plastik parça, arka çamurluk olsa gerek, motorun içinde kalan kenarı amortisörlere temas ediyor ve o da ses yapıyor.
:silent:
@ariftoteles sen çözebildin mi sorunu?

Sevgiler...

kardeş bu dediklerinin hepsi benim başımada geldi

1. zırr sesi plakadan geliyor plakayla o siyah çamurlur arasına bi sünger koy skotch brayt olabilir :queen:

2. o arka siyah çamurluk bağlı olduğu yerden çıkmış serise götür onu göster taksın yerine plakayı takarken olabiliyo o çamurluk yerinden çıkabiliyor... zaten o çamurluk 2 kişi bindiğinde KITIRT KITIRT ŞEKLİNDE SES yapar o çamurluğu takıp bide oralarda biyerleri biraz yamukturup düzeltecekler onu :)
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
145
Sertouch' Alıntı:
arkadaşım esin dime eksozda sorun yok eminsin :silent:

arkadaş kusura bakma ne demek istediğini anlamadım bi imla hatası var ortada

eğer eksoz dan mı geliyor diye bahsediyosan hayır eksoz değil. ama bi arkadaşın başına geldi eksoz muhabbeti benimkinde öyle bişey olmadı.
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
45
BENİM MOTORUM YOK VE BURDA YAZILANLARDAN ÇOK ŞEY ÖĞRENİYORUM.BU YAZILANLARDAN ŞUNU ÖĞRENDİM : MOTOR SAHİBİ OLMAK ÇOK SESLİ BİR İŞ...

CİKLEMEYE BENİM ÖNERİM : MEVSİMDENDİR,GEÇER....ÇİFTLEŞME MEVSİMİ NEDENİYLE KUŞLAR BİLHASSA SABAHLARI ÇOK ÖTERLER BU MEVSİMDE.. BELLİ SÜRE SONRA ÇİFTLEŞME MEVSİMİ GEÇİNCE SES DE DURUR... :queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Onlarda az-çok adet bu durum.

Zincirin, zincir korumasına çarpmasından kaynaklanıyor. Bu aynı klasmandaki diğer motorsikletlerde çok nadir oluyor. Çünkü Mondial'lerin bazılarında zincir fazla serbest. Yani gergin durmuyor...
cevap
Mondial de zincir yerine Tahrik kayışı olmasın ... Bukadar da olmaz ki bilmiyorsan susta insanlar bişi biliyor zannetsin
bence bu cevap daha nazik olabilirdi arkadaş sadece yardımcı olmaya çalışmış niye tahammül edemiyoruz birbirimize :silent:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
+ Forumda gereksiz yere kalabalık yapması nedeniyle artık Asya motor ve Mondial modelleri ve bu markalar hakkındaki sorunlar ile ilgili bütün yazışmalar bu başlık altında yapılacaktır. Bu başlık dışında yapılan bütün yazışmalar kitlenerek çöp kutusu forumuna taşınacaktır.
+ Forum katilimcilari yeni bir konu basligi acmadan önce o konunun forumda mevcut olup olmadigini kontrol etmeliler. Bunun icin forumun arama özelligi kullanilabilir. Ayni isimli veya ayni tartismalari iceren konular acilamaz. Moderatorlerin sizin için arama yapması gibi bir görevi bulunmamaktadır!...
+ Forum sayfalarında arama yapmak için tıklayın...
+ Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
+ Şikâyetler için...[email protected]

Tüm Asya Motor ve Mondial Konulu Yazışmalara Buradan Devam Edebilirsiniz...

Bilginize Sunulur
Motosiklet.Net Yönetimi


Daha Önce Açılmış Olan Başlıklar...

ASYA Motor sahipleri buraya...
Zat150'me kavuştum
[ Anket ] MONDİAL
MONDIAL KULLANAN ARKADAŞLAR BI GRUP OLUŞTURALIM
MORALİM BOZULDU MONDİAL ALDIM
mondıal mct 250 cc motor ıcın kullananlardan onerı
mondial 150 zat beklenen fotoğraflar burada
zat 150
Mondial - Asya rekabetinin perde arkası...
ARKADAŞLAR MONDİAL'İ PROTESTO EDELİM
mavi zat 150
MONDİAL 250 MCT RESİMLERİ
mondial 125 mt deki cik cik sesi nereden geliyor
BU BU NEDİR BU MONDİAL 125 MT LERİN YENİSİNDEKİ BU PARÇA NE?
SATILIK ASYA 150 T1'LER (neden acaba?)
ASYA 150 T HAKKKINDA MERAK EDİLENLER...
ZAT 150 Cİ ARKADAŞLAR !!! BULUŞALIM !!!
mondıal mct 250 cc motor ıcın kullananlardan onerı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst