Michelin'den Patlamayan Lastik

Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
59
yaw yenilik kullanıcı için iyii patlamayan lastik. ee lastikçiler taşmı yiyecek.bide bu ürün A6'da iyi durmamış, bu lastik bence konsept üretimde yanakları kapatırlar, bu şekilde kise almaz bunu.at arabası lastiği gibi bune yaw..:mrgreen::mrgreen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Haber de,
lastik de eski.
Yani lastikler kullanıla kullanıla eskidi bile.

Arap sabunlarını geri iade edin.
Çünkü bu lastikler yanaksız olarak üretiliyor.:)

Resimlerde bir otomobil üzerinde gösterildiği için herkesin zihni aynı noktaya odaklanıyor.
Halbuki lastik üreticileri sadece otomobil ve motosikletler için lastik üretmiyorlar.

Michelin bu tarzda iki ayrı lastik üretti.
Şu an ikiside özellikle ağır iş makinalarında kullanılıyor.
Scooter için aynı teknolojiyle ürettiği bir lastik olduğunu biliyorum fakat henüz motosiklet ve otomobiller için son şeklini almadığını zannediyorum.

Yani sonuç olarak henüz deneniyor.
Fakat gelecekteki teknolojilerin,bu şekildeki deneylerle şekillendiğini akıllardan uzak tutmamakta fayda var.


Şuraya tıklarsanız bir video var.


Video Media Player'ınızda açılacak.
Panik yapmayın.
Her türlü virüs tarafımdan itina ile içine yerleştirilmiştir.
Yani ya virüs yoksa!
diye panik yapmayın...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ya bu lastikler kırılır sa?...Tamir de olmaz.... En iyisimi eski sistem.... :cherry:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok eski bir haber bu :) yanılmıyorsam 2006 senesinde lastik magazin dergisinde okumustum

Haber de,
lastik de eski.
Yani lastikler kullanıla kullanıla eskidi bile.

Arap sabunlarını geri iade edin.
Çünkü bu lastikler yanaksız olarak üretiliyor.:)

Resimlerde bir otomobil üzerinde gösterildiği için herkesin zihni aynı noktaya odaklanıyor.
Halbuki lastik üreticileri sadece otomobil ve motosikletler için lastik üretmiyorlar.

Michelin bu tarzda iki ayrı lastik üretti.
Şu an ikiside özellikle ağır iş makinalarında kullanılıyor.
Scooter için aynı teknolojiyle ürettiği bir lastik olduğunu biliyorum fakat henüz motosiklet ve otomobiller için son şeklini almadığını zannediyorum.

Yani sonuç olarak henüz deneniyor.
Fakat gelecekteki teknolojilerin,bu şekildeki deneylerle şekillendiğini akıllardan uzak tutmamakta fayda var.


Şuraya tıklarsanız bir video var.


Video Media Player'ınızda açılacak.
Panik yapmayın.
Her türlü virüs tarafımdan itina ile içine yerleştirilmiştir.
Yani ya virüs yoksa!
diye panik yapmayın...:)

coq itina ile açıklamış teşkür ederiz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
130

Şuraya tıklarsanız bir video var.


Video Media Player'ınızda açılacak.
Panik yapmayın.
Her türlü virüs tarafımdan itina ile içine yerleştirilmiştir.
Yani ya virüs yoksa!
diye panik yapmayın...:)

işin özü senklifikasyon diyo fransız direktör::koop::

audi bence micheline dava açmalı bukadar iğrenç tipte bişeyi arabalarıyla test ettikleri için.ilk gördümde tırstım terminatör lastiği:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu lastiği de herkez bilyor burada,bir ben mi bilmiyorum şimdi:silent:, Michelin iyidir de bu en iyisidir.:cat:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Bu lastiği de herkez bilyor burada,bir ben mi bilmiyorum şimdi:silent:, Michelin iyidir de bu en iyisidir.:cat:

Michelinden paramı alıyon ha:mrgreen:

Bu lastik ani frende araç öne doğru baskı uygulayacağından jant ile lastik arasındaki mesafe en aza inecek herhangibi bir yol bozukluğunda jantın zarar göremsi içten bile değil.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Michelinden paramı alıyon ha:mrgreen:

Bu lastik ani frende araç öne doğru baskı uygulayacağından jant ile lastik arasındaki mesafe en aza inecek herhangibi bir yol bozukluğunda jantın zarar göremsi içten bile değil.

Tamamen duygusal anlamda,zaten piyasaya sürememelerinin tek nedeni bu:bounce:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Yurdum yollarında bu lastik dayanmaz.Sadece terim değişir:)Lastik patladı yerine"lastik kırıldı"deriz herhalde:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst