- Katılım
- 21 Mar 2015
- Mesajlar
- 126
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar, ben de uzun süredir forumu takip eden fakat üyelik nasip olmayan 19 yaşında öğrenci bir kardeşinizim. Ehliyetim var, eğitim almadım, sadece bisikletten arta kalanlar var. şuan gerek maddi gerek mani olaylardan dolayı motosikleti birçok şeyden çok istememe rağmen alamıyorum. Altınızda çevrenize göre pek tutulmayan bir motosiklet bile olsa, gazı çevirebiliyorsanız; şükredin ve sevin o motoru. Bırakın milletin ne dediğini. öyle böyle hasretim anlayacağınız.Belki üniversiteden sonra, belki üniversitede. Bazen ben bile istanbul trafiğinden korkarken sahi istanbulda yaşıyorum bu arada trafiği korkutmuyor değil. Neyse, uzun zamandır takip ediyordum konu açıp tanışmak bugüne kısmetmiş. Hepinize selamlar 