- Katılım
- 20 Haz 2015
- Mesajlar
- 55
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhaba Aranıza yeni katıldım agustosda a2 ehliyeti alırsam bir sctoor almayı düşünüyorum ehliyet almadan sctoor almayı düşünmüyorum biraz garantici kişiyimdir yakın zamanda fikirlerini almak için rahatsız edecegim hepinize esenlikler dilerim