Merhaba

Katılım
23 Nis 2015
Mesajlar
1
Herkese merhabalar adım Uğurcan Soyadım Uğur :silent: yaşım 17 aranıza Samsun'dan katılıyorum henüz bir motosikletim yok. 5Yıldır bisiklet sporuyla uğraşıyorum kendimi bildim bileli 2 teker ile içli dışlıyım şu sıralar kafayı motorsiklet ile bozdum özelliklede cross ile aranıza katılmaktan mutluluk duyuyorum herkese iyi forumlar. :)
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
146
17-18 yıllık bir bisiklet sürücüsüyüm.Motor aldıktan sonra da bisikletim halen duruyo ama biraz göbeklendik motordan dolayı malesef :)
Bir bisikletçi için cross doğru tercih bence.Hoş geldin :)
 
Katılım
23 Nis 2015
Mesajlar
1
Hoşgeldin dostum aklında bir motor var mı? Butçen nedir?

Hoşbulduk aklımda Yamaha DT 125/125R Var

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------

17-18 yıllık bir bisiklet sürücüsüyüm.Motor aldıktan sonra da bisikletim halen duruyo ama biraz göbeklendik motordan dolayı malesef :)
Bir bisikletçi için cross doğru tercih bence.Hoş geldin :)

Hoş bulduk bisikletten dolayı atlayıp zıplamaya alıştık insan ister istemez cross istiyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

hoşgeldin kross candır :)

Hoş bulduk :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst