Merhaba arkadaşlar

Katılım
16 Kas 2015
Mesajlar
27
Eski bir pcx, şimdilerde cbr250r kullanıcısıyım. Motosikletle ilk tanışmam iki mahalle ötedeki işime yürümek yerine tercih etmem sebep oldu. Fakat durum bundan git gide bir tutku haline dönüşen bir hal aldı. Dolayısıyla artık sizler de kabul ederseniz gönül ve ruh kardeşinizim. Herkese kazasız belasız, görünen görünmeyen tüm tehlike ve şerden uzak sürüşler dilerim. Sevgiler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst