- Katılım
- 29 Nis 2006
- Mesajlar
- 834
aramıza hoşgeldin
trenox' Alıntı:balıkadam mı?
ya dalmaya felan nerelere gıdıyonuz ne zamanlar nasıl.
ben de 1 yıldız var ve gelıstırmek ıstıyrum. yannız yıldız aldıgım yerden memnun olmadıgım için baska clupler arıyom.
abı ne kadar cıkarcıyım yaaa :mrgreen:
Akira' Alıntı:Hoşgeldin.
Galiba sende motordan düşünce bu sevgi başladı:mrgreen:[/QUO
:queen: olabilir...:mrgreen: