merhaba arkadaşlar!!!

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
47
balıkadam eğitimi...

trenox' Alıntı:
balıkadam mı?
ya dalmaya felan nerelere gıdıyonuz ne zamanlar nasıl.
ben de 1 yıldız var ve gelıstırmek ıstıyrum. yannız yıldız aldıgım yerden memnun olmadıgım için baska clupler arıyom.
abı ne kadar cıkarcıyım yaaa :mrgreen:


arkadaşım 1* bröveni aldığın kulübü çok merak ettim açıkçası.bizim gittiğimiz belli bi nokta yok.yani her hafta sonu bir organizasyonumuz var.bu bodrum,fethiye,kaş,mısır olur kemer olur saros olur...yani değişiyor sürekli.ve kulüp üyelerine mail yoluyla haber veriliyor.eğer ilerlemek istiyorsan dalışlarını da çoğaltman gerekiyor.yani 2* dalıcı olmak istiyorsan 20 dalışını tamamlamış olman gerekir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Hoşgeldin.

Galiba sende motordan düşünce bu sevgi başladı:mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1
o zaman sende bende hoşgeldin bak bu ilk mesajım..Motorsikletlere haz duymam ama birinin eşliğinde binmek inanılmaz olsa gerek...

bende bu siteyi cok sevdiğim bir tanıdığımı araştırırken keşfettim..Artık şimdi bencillik zamanı DeepShock..:rendeer:

Kendine iyi bak...

iyi çalışmalar..

noyan
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin, umarım istediğin motora kavuşursun.
sevgi ve saygıyla kal.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Aramıza HOŞGELDİN...
Bu sitenin en önemli özelliği ; motosiklete binmeden bile ; motosiklet hastalığına bulaştırmasıdır.. :)
:bestmt:
::tutkuy::
::hosgeldi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst