Merhaba Arkadaşlar...

Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
0
Merhabalar;

Adım Fatih, yaşım 30, İzmit'te yaşıyorum.

Yaklaşık 15 yıldır otomobil kullanıyorum. 150bin km yapmışımdır rahat. Bu yaştan sonra nasıl olduysa motor kullanasım geldi. A2 ehliyeti için çok yakın bir zamanda kursa başlayacağım.

Forumdan bana gerekli olan bilgileri edineceğimi düşünüyorum.
Doğru yere gelmişimdir umarım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst