- Katılım
- 29 Nis 2007
- Mesajlar
- 64
bir kez daha hepinize teşekkür ederim.
işte makinem ve rumeli hisarından iki arkadaşım:
hızlıcesi arkadaşım tam ta bir nazar boncuğu taksam iyi olur diye düşünürken mesajını gördüm. Yarın ilk işim bu olacak.
işte makinem ve rumeli hisarından iki arkadaşım:
hızlıcesi arkadaşım tam ta bir nazar boncuğu taksam iyi olur diye düşünürken mesajını gördüm. Yarın ilk işim bu olacak.
Son düzenleme: