memleketim insanı nekadar pratik zekalıııııı

Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
bu resmi ben çektim arkadaşlar

kebapçı amcam boruyu nasıl uzatmış :))

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
asıl gerektiğinde çalıştırmaz o kafayı ama. ben o buluşu nasıl yaptığını da söyleyeyim. hergünkü gibi aval aval yukarılara bakarken o borunun altına denk gelmiş ve içinin boş olduğunu görmüş. sonra da şimşek çakmış kafasında. gerisini resimde görüyorsunuz zaten.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
heheh ama resmi küçültemedim beni atmazlar dimi siteden.bi de hangi şehir olduğunu yazmadım recide olmasınlar diye
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel bi düşünce,ama allahtan su borusuna felan dumanı vermek aklına gelmemiş:) Bunu örnek alan başkaları yanlışlıkla su tahliye borusuna felan verirse asıl o zaman farklı olur :)
Teşekkürler...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
hahahahahahahahahahahahaaaaaa bence çok dahiyane bi fikirr:queen: :queen: :queen:

haha:queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
kankim ne boruymuş o öleeeee yaf süper bir enstantane tşk eder ellerine sağlık derim
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
hem görüntü kirliliği de yok bayıldım bayıldımm:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
308
İşte bizim türk milletimizin insanları bu kadar akıllıyızdır, ama bu akıl devamlı kafada dursa keşke :cherry: :p :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Boru borudur hesabi yapmis , iste turk akli her seye bir kilif buluyor. Bence yanlis.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Abi şu kebapcıdaki akıl meclistekilerde olsaya :pr: ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst