- Katılım
- 18 Eki 2011
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle merhaba aranıza yeni katılıyorum uzun süredir forumu takip ediyorum , malum yaştan dolayı motosiklet alamıyorum ama şubat 2012 de ehliyet alacağım.
Herkeste mi olmuştur sadece bende mi bilmiyorum ama baya bi heyecan var :cherry:
honda güvenli sürüş 1 eğitimine de katılacağım.
cbr 125r almak istiyordum taa ki megelli 125r yi görene kadar.
dünden beri araştırıyorum net bi bilgiye ulaşamadım.
kullanan birileri varsa net birşeyler söyleyebilir mi ?
şimdiden teşekkürler.
Herkeste mi olmuştur sadece bende mi bilmiyorum ama baya bi heyecan var :cherry:
honda güvenli sürüş 1 eğitimine de katılacağım.
cbr 125r almak istiyordum taa ki megelli 125r yi görene kadar.
dünden beri araştırıyorum net bi bilgiye ulaşamadım.
kullanan birileri varsa net birşeyler söyleyebilir mi ?
şimdiden teşekkürler.