Megelli 125r

Katılım
18 Eki 2011
Mesajlar
19
Öncelikle merhaba aranıza yeni katılıyorum uzun süredir forumu takip ediyorum , malum yaştan dolayı motosiklet alamıyorum ama şubat 2012 de ehliyet alacağım.

Herkeste mi olmuştur sadece bende mi bilmiyorum ama baya bi heyecan var :cherry:

honda güvenli sürüş 1 eğitimine de katılacağım.

cbr 125r almak istiyordum taa ki megelli 125r yi görene kadar.

dünden beri araştırıyorum net bi bilgiye ulaşamadım.

kullanan birileri varsa net birşeyler söyleyebilir mi ?

şimdiden teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst