Marc Marquez fotoğrafçının motosikletini çaldı!

Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Yarış pilotları, yarışların yapılacağı hafta sonu 3 günü scooter ve benzeri motosikletler üzerinde geçiriyorlar.
Yani adamlar scooter kullanmayı bilmiyor muhabbeti yapmayın.
Yarış pistleri geniş bir alan üzerinde kurulu ve içeride sağa sola gitmek için en pratik araç bu scooterlar.
Bu nedenle bu araçlar yarış pilotlarının eli ayağı.
Kenan'ın eski takımında kullandığı scooter ile fotoğrafını paylaşmıştım daha önce açtığım bir konuda.
Bulabilirsem paylaşayım.

işallah beni kastetmemişsindir, hiç sevmem böyle mesajları. "kullanmadı ise" şeklinde bir yazı yazdım ben o yüzden beni kastetmemişsindir sanırım. böyle bir okuma hatasına düşmessin diye umut ediyorum.

hem onun öyle gidon tutması anormal bir görüntü oluyor, öyle tutulmaz. ben yarışçı değilim ama o şekil tutuş ile keskin dönüşler yapmak zorlaşır bunu farkedebildim.

yav yanlış tutuyor işte, daha rahat pozisyon varken o bunu seçmiş ama daha makbul bir tutuş şekli var.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Fatih;
ben birine bir şey söyleyeceksem ya alıntı yaparım
ya da şu an yaptığım gibi yazımın başına adını yazar, direkt hitap ederim.
Üstüne alınacağın bir durum yok.
Bunun ötesinde yarış pilotlarının motosiklet kullanma şekli tartışılamaz ya da eleştirilemez diye bir kural yok. Bilakis detaylara dikkat edilmesini önemli bulurum ve bu dikkati gösteren üyeyi takdir ederim.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Teşekkür ederim :) aslında yarışlara ve yarışçılara hiç merakım yok. Ben sadece motosikleti sürmesini seviyorum. Kask takmayanlar benim gözümde akıl olarak bir adım geride insanlar ve kask takıp vizör açık gidenler ayrı bir mahlukat.

50 km hızla giderken karşı taraftan gelen bir arı gözümüze çarptığında tek gözümüzü kör edebilir. Kurallara mümkün olduğunca uymak gerekir.
 
Katılım
12 Nis 2015
Mesajlar
154
hahah ya efendi gibi bide park etti, fırlatıp atmadı "baane benim durumum şu an daha onemliyim" dercesine :D:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst