[Manisa - MT]

Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
ÖMRÜMÜZÜN SON DEMİ

Ömrümüzün son demi, sonbaharıdır artık
Maziye bir bakıver neler neler bıraktık
Küserek ayrılırsak olur inanki yazık
Maziye bir bakıver neler neler bıraktık

of ulennnn offf. dostlarımmmm. bu fasıllar beni öldürecek. muratım, umutum ve nice dostlarım. uzun zaman oldu sizlerden ayrı kaldım. özledim ne yaaaa. gayrı dayanamayacağım valla hasretinize. mecittt. kulaklarını çınlattık dün gece. bekledik gelirsin diye. gelmedinnn.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
nasıl geçti habersizz,,o güzelim yıllarım.
bazen gözyaşı oldu,,bazen içli bir şarkı
her anını eksiksiz,,dün gibi hatırlarım
kulaklarımda sesin,,içimde durur aşkın.

offffffffffffffffffffffffffff
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
hani o saçlarına taç yaptığım çiçekler
hani o güzel yüzlü ceylanların pınarı....


oyyyoyyyoyyy
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ooo manisa ayar tutmuş

seni ben ellerin olsun diye mi sevdim
aaah ahh ah ellerin olsun diye mi sevdim......

kaçın bakalım yazlıklara eylemlerim sürecek
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
gün ağarınca boynum bükülür
dalarım uzaklara gönlüm sıkılır
sorma ne haldeyim
sorma kederdeyim
sorma yangınlardayım zaman zaman
sorma utanırım
sorma söyleyemem
sorma nöbetlerdeyim başım duman
ah bu yangın beni öldürüyor yavaş yavaş
kor kor ateşler yanıyor içimde
aşkı beni kül ediyor...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
AH bir ataş ver,,cigaramııııı yakayım..
sen sallan gelll,,benboyuna bakayımmm..
uzunnn oluurrr gemilerin direği,,ah çatallolur efelerin yüreği.....
ah yanıkk olurrr analarınnn yüreğiii...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Zil, şal ve gül, bu bahçede raksın bütün hızı
Şevk akşamında Endülüs, üç defa kırmızı
Aşkın sihirli şarkısı, yüzlerce dildedir
İspanya neş'esiyle bu akşam bu zildedir

Yelpaze gibi çevrilir birden dönüşleri
İşveyle devriliş, saçılış, örtünüşleri
Her rengi istemez gözümüz şimdi aldadır
İspanya dalga dalga bu akşam bu şaldadır

Alnında halka halkadır âşufte kâkülü
Göğsünde yosma Gırnata'nın en güzel gülü
Altın kadeh her elde, güneş her gönüldedir
İspanya varlığıyla bu akşam bu güldedir

Raks ortasında bir durup oynar, yürür gibi
Bir baş çevirmesiyle bakar öldürür gibi
Gül tenli, kor dudaklı, kömür gözlü, sürmeli
Şeytan diyorki sarmalı, yüz kerre öpmeli
Gözler kamaştıran şala, meftûn eden güle
Her kalbi dolduran zile, her sineden ole!



::cheeeeer ::friends: ::bira01:: ::sefereee
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Duydum ki unutmuşsun, gözlerimin rengini

Duydum ki unutmuşsun, gözlerimin rengini
Yazık olmuş o gözlerden, sana akan yaşlara

Yazık olmuş o gözlerden, sana akan yaşlara
Bir zamanlar sevginle, ateşlenen başımı
Dizlerinin yerine, dayasaydım taşlara
Hani bendim yedi renk, hani tende can idim
Hani bendim yedi renk, hani tende can idim
Hani gündüz hayalin, geceler rüyan idim
Hani gündüz hayalin, geceler rüyan idim
Demek ki senin için, aşk değil yalan idim
Acırım heder olan, o en güzelim yıllara
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
olum bu topic de uçmuş tam manisa olmuş. bizi de bozdunuz.
nane nane nane nane nane şekeri

şarkılar seni söyler dillerde nağme adın
aşk gibi sevda gibi
huysuz ve tatlı kadın

en güzel günlerini demek bensiz yaşadın
aşk gibi sevda gibi
huysuz ve tatlı kadın
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Makam: Rast
Usûl : Semâi
Beste: Gültekin Çeki
Güfte: Hayri Mumcu

----
Unutulmuş birer birer
Eski dostlar, eski dostlar
Ne bir selâm, ne bir haber
Eski dostlar, eski dostlar

Hayâl meyâl düşler gibi
Uçup giden kuşlar gibi
Yosun tutan taşlar gibi
Eski dostlar, eski dostlar

Unutulmuş isimlerde
Bilinmez ki nasıl, nerde
Şimdi yalnız resimlerde
Eski dostlar, eski dostlar


Wallace,lodos u böyle meşgul edelim ok :p Lütfen...
Burada meşgul olsun ki görmesin :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hehhe forrap bu şarkıyı senin saçları kestirirken söyleyelim mi ne de olsa onlar da eski dostlar. millet izmir topiğine bi girin 42 ve 43. sayfalar bomba gelişmeler var forrapın sırma saçları ile ilgili
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Dost dedik,bağrımıza bastık şu yaptığına bak ::rantinp:::ranntign::angry2::


:salut::salut:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
para dosttan kazanılır (yok bu laf buraya uymadı.esnafız ya iki gündür aklımız hep işte)

hehehe forrap bu işler boyle. düşenin ve saç kestirenin dostu olmazmış
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
geçen sene bi asilimiz vardı besyo mezunu bazılarımız hatırlarrr
bu gün itibarıyla gt 250r sahibi olmuşşş
makina pzt gelecekmişş siyah bi yavruuu
manisada bayan motosiklet sürücüsü artyr kevserden sonra 2. oldu asill
ee sıra bende artıkk işallah çıkmaz ayın son perşembesi

tekerin hep düz bassın ASİL
kazasız belasız kullanman dileğiyle
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
asilozbay , 29 beygirine, 21 Nm torkuna, 8 sübapına, 2 silindirine, önde iki arkada tek fren diskine allah uyumlu çalışmalar nasip etsin,
110 - 150 mm tekerlerinin, kapağı kapatılarak atılan pet şişelerden, yağlanmış v.s. her türlü kaygan zeminlerden uzak dönmesi dileklerime
hayırlı olsun

bi de sen belifelessi dinleme tekerler düz giderken hep düz bassında virajlarda azıcıkda yan bassın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
11
Tesekkurler arkadaslar sonunda aldim cok mutluyum umarim kaza falan yapmam.Bu arada eski motorumuda satiyorum cok temiz asya 150 cc cevrenizde almak isteyen varsa yonelendirebilrinsiz..
kevser dediginiz arkadas manisadami tanismak isterim onunlada..manisada artik bi motor patlamasi yaptirmak lazim ben baski yapiyorum zaten cevremdekilere..trafige renk katmak lazim :) :)
pazartesi gelicek motor insallah hemen resimleri cekip aticam siteye umarim begenirsiniz:)
gorusmek uzere..
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Tesekkurler arkadaslar sonunda aldim cok mutluyum umarim kaza falan yapmam.Bu arada eski motorumuda satiyorum cok temiz asya 150 cc cevrenizde almak isteyen varsa yonelendirebilrinsiz..
kevser dediginiz arkadas manisadami tanismak isterim onunlada..manisada artik bi motor patlamasi yaptirmak lazim ben baski yapiyorum zaten cevremdekilere..trafige renk katmak lazim :) :)
pazartesi gelicek motor insallah hemen resimleri cekip aticam siteye umarim begenirsiniz:)
gorusmek uzere..

kevser manisada asilcim ama foruma girmyr sanırım artık
motoruda satıcaktı nolldu bilmyrm
fotoları 4 göz beklyrmm

ŞİMDİ geldim ewe,,birazda sahilde demleneyim barii...
ohohhh sen erkencisin
yaz akşamı 2de evemi girilir be mecit
bak biz yolku daha şimdi bulduk:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst