[Manisa - MT]

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
iski vallla kayboldun diyecem sitem edecem ama içim elvermiyor. kardeşim benim özledik seni inan yaw
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
seni ben ellllleeriiiinnnnn oooooolllllsun diye mi seevdiiiiim aaaaaaa aaaaa aaaaa aaaaaa
elllerinnnnn ollllssuuuunnnnnnnn diye mi seeevvdiimmmmm (çok karater bol fasıl)
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Merhaba manisalı dostlar ben izmir menemen den sinan. Endüstri mühendisiyim. Aliağa da özel bir şirketin (Demir-Çelik Sektörü) planlama departmanında görev yapıyorum. işimi seviyorum ama çalışma saatlerimin fazla olmasından şikayet ediyorum. :)
siteye yeni üye oldum sayılır. inşallah bundan sonraki gezi, toplantı, buluşma gibi etkinliklerinizde fırsat buldukça aranızda olmak isterim.
CBF 150 motorum var. az yakar çok kaçar cinsten. Sizlerle tanışmak arkadaş olmak büyük bir zevk olsa diye düşünüyorum. en kısa sürede tanışmak kaynaşmak dileğiyle..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
abi yardırıyorum buralarda ne yapayım... Ben de sizleri çok özledim ama sanırım kışın kavuşmak da hayal olacak
Bir aksilik olmazsa bu kış Didim'de olacağım.

Sizleri seviyorum, görüşürüz...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
seni ben ellllleeriiiinnnnn oooooolllllsun diye mi seevdiiiiim aaaaaaa aaaaa aaaaa aaaaaa
elllerinnnnn ollllssuuuunnnnnnnn diye mi seeevvdiimmmmm (çok karater bol fasıl)
eller ayırsa bile yıllar ayırsa bile biz ayrılamayız biz ayrılamayız
aynı bedende can gibiyiz cana can veren kan gibiyizz

oyy oyyy yaw murat naptınn sen fasıl yapmayalı kim bilir ne kadar zaman olduu aslan sütü balık beyaz peynir amanın amanınnn

Merhaba manisalı dostlar ben izmir menemen den sinan. Endüstri mühendisiyim. Aliağa da özel bir şirketin (Demir-Çelik Sektörü) planlama departmanında görev yapıyorum. işimi seviyorum ama çalışma saatlerimin fazla olmasından şikayet ediyorum. :)
siteye yeni üye oldum sayılır. inşallah bundan sonraki gezi, toplantı, buluşma gibi etkinliklerinizde fırsat buldukça aranızda olmak isterim.
CBF 150 motorum var. az yakar çok kaçar cinsten. Sizlerle tanışmak arkadaş olmak büyük bir zevk olsa diye düşünüyorum. en kısa sürede tanışmak kaynaşmak dileğiyle..

sinan hoşgeldin
en son geçen hafta toplandık manisa boss pizzada
buradan toplantıları takip edebilirsin
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Yaa gezi topiclerine bakmaktan burayı unuttuk..

Neler oldu böyle bize bi toplanalım bi kucaklaşalım akhisarsa akhisar hafta içi ise hafta içi olsun özledim hepinizi

Mecit abi gelmiş geçmiş olsun..

İskender abi özlettin kendini...

Gürkay abi yaralar geçmiştir umarım...

Serkan abi hafta sonu bize dalan bi kamyon amelenin adresini aldım bi ara ödeşmeye gidelim
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
abi yardırıyorum buralarda ne yapayım... Ben de sizleri çok özledim ama sanırım kışın kavuşmak da hayal olacak
Bir aksilik olmazsa bu kış Didim'de olacağım.

Sizleri seviyorum, görüşürüz...

ALİ !!! senin canın sağolsun bizleri unutmayıp taaaaa topiğimize kadar gelip yazıyorsun daha ne isteyelim ,özel bi kararlaştıracağımız günde bi zaman toplanırız burası neden didim olmasın :) sen gelemessen biz geliriz kardeşim :wiinkk: ama tabi şimdi değil organizasyon manyağı olduk kuruduk kene kalmadı keneeee :queen:

seni ben ellllleeriiiinnnnn oooooolllllsun diye mi seevdiiiiim aaaaaaa aaaaa aaaaa aaaaaa
elllerinnnnn ollllssuuuunnnnnnnn diye mi seeevvdiimmmmm (çok karater bol fasıl)
olm wallace sırf senin dalgana akşam fasıl yaptık(gürkay,ben ,iski) fotoda çektik gürkay daha gelmedi işletmeye gelsin yükleyecem fotoları sen bizi yaktın akşam(85 ytl sıkışmış :pr: ) bende seni çatlatacam ulennnn !!! :)
Yaa gezi topiclerine bakmaktan burayı unuttuk..

Neler oldu böyle bize bi toplanalım bi kucaklaşalım akhisarsa akhisar hafta içi ise hafta içi olsun özledim hepinizi

Serkan abi hafta sonu bize dalan bi kamyon amelenin adresini aldım bi ara ödeşmeye gidelim


umut ne diyosun sen ? ne dalması olm ? kim kime daldı ? nerde daldı ? benim haberim şimdimi oluyor bu işten... sen beni bi ara bakalımda işin ayrıntısını görüşelim olmadı keseriz cezası ne ise ::karma:: ::blusssh: ::144::
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
olm wallace sırf senin dalgana akşam fasıl yaptık(gürkay,ben ,iski) fotoda çektik gürkay daha gelmedi işletmeye gelsin yükleyecem fotoları sen bizi yaktın akşam(85 ytl sıkışmış :pr: ) bende seni çatlatacam ulennnn !!! :)

kardeşim yarasın olsun be sefanız olsun sağlam kadroymuş muhabbeti düşünemedim. ya ben sizin oraya taşınayım ya siz buraya gelin böyle ayrı gayrı zor oluyor be. bana oralardan bir iş bir de eş bulun taşınayım o taraflara:queen:

ömrümüzün son demiiii
son baharıdır artııııık
ömrümüzün son demi son baharıdır artık
maziye bir bakıverrrrr
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
arkadaşlar öncelikle belirtmek istiyorum kıskananlar çatlasın :cyclopsanhafta sonu sıcaklıklar 10 derece birden artıcakmış:silent: düşündüm taşındım birazda kaşındım ve dikiliye yazlığa gitmeye karar verdim:cherry:kızgın kumlardan serin sulara atlıyacam biraz tehlikesi yok nasılsa kaydırak gibi:queen:hemde evde pişmemiş olurum sıcaktan eminim ki benim gibi düşünen başka arkadaşlarda çıkar benden söylemesi kendinize dikkat edin:bounce:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
neeeeeeeee dayıcımmmmmm deme yaaaa,,,allahtan bende haftasonu için foçaya gitmeyi planlıyodum..iyiki foça var yaaa....buz gibi deniz,,sıcak kumsal,,şemsiye,,buzlukta buz gibi bira,,günlük gazete,,kulağımda müzik...
aman yaaa kıskananlar çatlasın..

ben akşam çıkayım bari yola,,serinde gideyim..PORTAKALIDA yıkadım,,şıkır şıkır oldu maşallah..

eee millet sizler nereye gidiyorsunuz bu sıcaktaaaaa......
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
haftasonu tatiline gitmeden bu şarkımı BİRİSİNE ithaf ediyorumm...........



Gözlerim uykuyla barıştı sanma,,sen gittin gideli dargın sayılır.

Bende bir zamanlar sevildim amma,,seninki düpedüz vurgun sayılır..

Ne kadar zülmetsen ah etmem sana,,her iki cihanda gül kana kana

Seninle cehennem ödüldür bana,,sensiz cennet bile sürgün sayılır....


offf ulen offfffffffffffffffffffffffffffffff.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
yürü be mecit...

off ulen off....
bu arada arkadaşlar dikkulak ile karşılaşmak için bende bi yabanata çıkayım diyorum
malum haftaiçi toplanmayı düşünüyoruz ,aç gelen olur koca bi göveç fena olmaz hani :)(şöyle sarmısaklı soğanlı salçalı zeytinyağlı kekik kimyon baharat çeşitleri ile harmanlanmış odun ateşinde toprak göveçte kısık ateşte pişmiş )
haftaiçi görüşmek dileği ile dostlar
bu arada herkezin miraç kandili mubarek olsun arkadaşlar ,iyi haftasonları :cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
_____ @@@@_________ @@@@_____
____@______@_______@______@___
___@_________@__@__________@__
___@___________@___________@__
____@______KANDILINIZ______ @__
_____@______MUBAREK______@___
______ @_____OLSUN _____@_____
________ @__Manisa MT__@_______
___________@________@_________
_____________@____@___________
________________@____________


Bu tarz şeyleri pek sevmem ama (kandili değil,şekilli kandil kutlamasını :)) içimden geldi :)
Kandiliniz mübarek olsun,daha nice kandillerde hep beraber olabilmek dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
AMAN müdürüm eline,beline,gözüne,,gezine,gözüne,arpacığına kuvvet..haydi rastgele,,barutun çok olsun..bol şans..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst