lastik böyle yakılır izleyin bu yerli akburak

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
-para bolsa lastiğide yakarsın, motoruda yakarsın, gün gelir kendinide yakarsın...
-birde birşeyi merak ediyorum yabancı akburak' tamı var :p
-videodan çıkardığımız anafikir: itina ile lastik yakılır.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Eskiyen lastikleri artık nereye göndereceğimizi biliyoruz.

İtina ile lastikleriniz yakılır.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Lastiğe değil motora yazık ya :pr:

Bu arada dünyada lastik yakmak kadar kolay birşey yoktur heralde fakat lastik değiştirileceği zaman yapılabilir :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
abi ben ateş felan görmedim nasıl yaktın onu sen ateş olmayan yerden duman çıkarmışsın:p:queen:biraz daha uğraşsan itfaiye ani baskın yapardı hehalde duman altı olmuş orası beaa:cherry:ama yinede izlenmeye değer:cat:rüzgarın bol olsun..
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
güzel olmuş abi,motor senin lastik senin ruh senin ne istersen yak :mrgreen:
yenı lastıklerde hayırlı olsun gule gule eskıt :)
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Akburak nasıl bu hale geldin, biraz anlatsana. Mobiletten mi geçtin vs?
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
valla uzun hikaye ömrüm motorun üstünde geçti merak araba ve motor manyağıyım ve işimde motor ne bilim işte her motoru kullandım o dan başladım yani bisikletten
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekerine sağlık abi iyi yaktın helal olsun süperrrrrr
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
vay sese bak heheh zavallı motor ben olsam kıyamazdım siz de bolluk var galiba yahu .
ama devamını merak ettim daha sonra lastiğin halinide cekseydiniz ya sonunda pıııttttttttt diye bi ses geldi lastiktendei galiba hehe
daha güzel motor sesinin çıktı videoları bekliyorummmmmm
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
-para bolsa lastiğide yakarsın, motoruda yakarsın, gün gelir kendinide yakarsın...
-birde birşeyi merak ediyorum yabancı akburak' tamı var :p
-videodan çıkardığımız anafikir: itina ile lastik yakılır.

yabancı akburak yok ama hep yabancıların videosu var onun için öle yazdım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst