Kymco Kymco Myroad 700i

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg



MYROAD 700i
Motor Tipi Çift silindir 4 zamanlı
Max. Güç (Hp/d/d) 55 / 7250
Max. Tork (Nm/d/d) 63 / 5500
Soğutma Sistemi Sıvı
Yakıt besleme Enjeksiyon
Şanzıman CVT
Aktarma Kayış
Motor Hacmi (cm³) 699,5
Ateşleme Tipi CDI
Yakıt Kapasitesi (Lt) -
Sele Yüksekliği (mm) -
Ölçüler (UxGxY) 2330 x 830 x 1510
Ağırlık (kg) 268
Fren Sistemi ABS
Frenler Ön / Arka Çift disk / Disk (ABS)
Tekerlek Ölçüsü Ön 120 / 70 - 15
Tekerlek Ölçüsü Arka 150 / 70 - 14
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
kymco işi büyüttü :) gp 800 den sonra en yüksek hacimli scooter sanırım .
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
bir türlü türkiyeye getiremediler,sanırım silkar yüksek vergilerden dolayı fiyatının çok uçuk rakamlarda olacağı için satış endişesi taşıyor
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
18 000 den fazla olursa sadece honda alınır ama 18 000 altında olursa kıyasıya rekabet olur ama ben yinede honda alırım çok şık motor hakkını yememek gerek
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
vergi aralıklarını tam bilmiyorum ancak 700 cc olduğu için ayrı katagoriye giriyo sanırım dezavantajı var bu konuda birde yeni honda 600 lük scooterı bunda 4 hp düşük ve daha şık duruyo (kendi fikrimce)da fiyatları aynı olucağına eminim gelirse o zaman tercih etmek gerçekten zor.kymco yavaş yavaş çıtayı yukarlara çekiyo son derecede başarılı bi tarzı olduğunu düşünüyorum
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
hondanın 600 cc 180 km/s hız yapan scooter ına o jant boyutları artık küçük kalıyor. Ön 13'' arka 14'':farao:

Ama Prestij sınıfında kymconun işi zor gerçekten..Üst segmentte imajda önemli:)
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
12
2012 fuarında maalesef göremediğimiz myroad modeli 2013 fuarında satışı olmasa dahi fuar alanına getirilecekmiş.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
Bu motor müzelik galiba bi türlü satışa sunulmadı.
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
233
Arkadaşlar ülkemizde fazla göremeyebilirsiniz ama kymco dünyada en çok scooter ve maxiscooter satan marka.....fakat bu model tutulmaz endişesiyle türkiyeye getirilmedi diye biliyorum.....ama türkiye distribütörüne sipariş verilirse eminim getirme ihtimali olacaktır..
Ben ön farlarını pek beğenmedim....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst