Kymco’da Yaz Fırsatları Hız Kesmiyor

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Sınıfının Lideri Kymco, Maxi Scooter modellerinde Kaçırılmayacak Yaz Fırsatı Sunuyor...
Sürekli gelişen yenilikçi ürün tasarımları ile müşterilerinin beklentilerine her daim karşılık veren Kymco, indirim fırsatları ile yazı keyifli geçirmenizi sağlıyor.

Kymco, anlaşmalı bankalarının kredi kartlarına özel 9 aya varan taksit imkanı ve %0 faiz fırsatı ile maxi scooter segmentinin üstün performanslı modellerinden Downtown 300i’ye 15.685 TL’den ve Xciting 400i’ye 19.900 TL’den kullanıcılarına sunarak iki tekerlek lüksünü tavizsiz yaşatıyor...

24.06.2015-10.07.2015 tarihleri arasında geçerli bu indirim fırsatlarından yararlanmak için acele ediniz.

Ayrıntılı bilgi için: www.kymco.com.tr



 

Ekli dosyalar

  • kymco-indirim-yaz-kampanyasi.jpg
    kymco-indirim-yaz-kampanyasi.jpg
    73.2 KB · Görüntüleme: 38,229
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
310
hemen ikisinden birertane alalım :queen: başka zaman bu fiyata bulamayız
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Downtown'un vergisini falan düşünürsek idare eder ama öbürü hala çok yüksek. Ben de bu üreticilerin motor hacmi ile fiyatı katlamalarını çözemedim gitti. 100 cc daha büyük motor koyuyorsun, üretim maliyeti taş çatlasa diğerinden 100 € fazladır, hadi motoru da ABS ile falan donattın diyelim, bu 5 - 6 bin TL fark nereden geliyor anlamak mümkün değil ? Düpedüz soygun yapıyorlar. Sadece Kymco değil, hepsi için geçerli...
 
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
401
motor çok güzel olabilir ona lafım yok ama piyasada 20 bine sıfır x-max 400 varken hangi kafayla bu fiyatlamayı yapıyorlar aklım almıyor. daha çok iner bu fiyat.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Downtown 300 fiyatını hakediyor bence kapış kapış giden Xmax'i düşününce. Performans ve sağlamlık olarak her zaman yeri ayrıdır Kymco'nun bende.
 
Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
5
Xciting 400 biraz pahalı ama en büyük rakibi Xmax 400 den çok daha iyi bir makina. Kymco yu çinli gibi düşünmek yanlış. Kawasaki ve Bmw boşuna motor yaptırmıyor orda.

Downtown'a ise şuan ağzım sulanıyor. F/P olarak piyasanın en iyisi..offf kredi seçeneklerine bakmanın zamanı geldi :)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Keşke Kymco Agility Maxi 300i ve downtown 350i uygun fiyatlara gelse

novedades%20Kymco%20Milan%202014%202015.jpg


news1.jpg
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
400 lük bi scooter , 20 bin lira ! 4 sene önce 26.000 liraya sıfır skoda fabia almıstım..
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
395
Xciting 400, ABS'li olarak gelmeliydi. Xmax 400 karşısında bir şansı yok şu anki haliyle.

Benim Türkiye'de asıl görmek istediğim People GT 300 ve Racing King 180 modelleri. İkisini de getirse büyük sükse yapmış olur UMA.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst