kymco agility 125 küçük gelirmi?

Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
81
merhaba arkadaşar.. bi maruzatım olcauktı..

1.75 boyunda 83 kiloyum agility 125 küçü gelirmi ne dersiniz?
üstünde rahat edebilirmiyim?
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
1.93'üm ve kız arkadaşımla çok rahat sürüyorduk..
Sıkıntı vermez.. ;)
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Küçük değil, büyük bile gelebilir. :)

İlginçtir ama üç motorum arasında (Agility, Xmax, Transalp) ayaklarımın asfalta en uzak olduğu motor Agility idi (boyum 1,80).

Süspansiyonunun biraz sert olması dışında iyi bir motordur. Çekiş gücü ve kalkışı çok çok iyidir. 80 km/s hıza kadar da gayet yeterlidir (ondan sonra biraz tedirginlik yaratır). Kesinlikle kendi sınıfında tavsiye edilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
başlığı okuduğumda boyun 2.10 filan sandım..dostum bu scooterler ortalama boydaki insanlar için üretilir küçük gelme olur mu hiç..1.75boy zaten tam standarttır rahat ol..:)
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelmez arkadışım rahat ol,110 luk mondiale 160 kg adamın bindiğirni biliyorum,insan kendine yakıştırdıktan sonra gerisi boş,al gitsin
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
81
yk kilodan deilde dizden yana tereeddütüm wardı işte? bide artçı binince sorun olur die düşünmüştüm
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Yok küçük gelmez normal ama tabi bazı insanlar büyük motor hastası olabiliyor onlara ne versen küçük gelicektir.Önemli olan seni gideceğin yere sağ salim götürsünde gerisi mühim olmamalı.Agility kullandım gerçekten seri ve güzel bir motor.Çekişi güçlü konforu nispeten az. (süspansiyonları biraz sert)alırsan pişman olmazsın.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
yk kilodan deilde dizden yana tereeddütüm wardı işte? bide artçı binince sorun olur die düşünmüştüm

Artçı binince konfordan biraz taviz veriyorsun haliyle. Konfor istiyorsan Xmax alacaksın :wiinkk:

Agility ayrıca acayip de ekonomiktir. 100 km'de 3 lt'yi geçtiğimi hatırlamıyorum hiç. Çok acayipti yav... :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Artçı binince konfordan biraz taviz veriyorsun haliyle. Konfor istiyorsan Xmax alacaksın :wiinkk:

Agility ayrıca acayip de ekonomiktir. 100 km'de 3 lt'yi geçtiğimi hatırlamıyorum hiç. Çok acayipti yav... :cat:

Haha!! :) Ben Agility'e 100km'de 4.5litre yaktırarak tüm rekorları altüst etmiştim! :queen:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Benim boy 1.83 cm, ağırlık 85 kg

Artçı olmayınca bir sıkıntı yaşamıyorum Agility'de.

Ama artçı ile uzun süre binilecekse sıkıntı olabilir.

Ben artçı ile hiç rahat edemiyorum.(artçı taşımayı sevmiyorum gerçi)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hayatımda gördüğüm en esnek fiyatlı scooter dir

2007-2008 arası peşin alımda 2.100tl kadar düştü uzun bi süre böyle kaldı şimdi 3.500tl diyorlar :silent:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
1.75cm- 95kg ve artcim 1.85cm 81kg :))) urla-bornova arasinda 42km beklentilerin super otesinde hizli bir sekilde almistik bize kucuk geldigini sanmistik ama hicte oyle degildi gozun kapali alacagin bir scooter...kesinlikle harika bir scooter ve marka olarakda fiyatlandirmasi cok guzel!!! herkese siddetle tavsiye ederim

hayatımda gördüğüm en esnek fiyatlı scooter dir

2007-2008 arası peşin alımda 2.100tl kadar düştü uzun bi süre böyle kaldı şimdi 3.500tl diyorlar :silent:


arkadasimin dedigi cok dogru bunun sebebi KYMCO ilk piyasaya girdiginde cogu kisi cekingendi hatta CIN mali saniliyordu:) simdi herkes markayi tanidi ve nekadar saglam scooterlari oldugunun farkina vardi tabi simdi fiyatlari eskisi gibi deger kaybetmiyor:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst