Kuba Kuba Çita 180-R Gold Kullanıcıları Bilgi Paylaşım

Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
82


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------

https://hizliresim.com

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------

https://hizliresim.com

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

[url]https://i.hizliresim.com/j6BVb9.jpg[/url][/url]" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

Hayırlı uğurlu olsun sende kesiciye giriyor mu peki" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
82
Sağolasın bir önceki paylaşımda yazmıştım 120 km yi gördüğümde kesiciye girmemişti üstelik dahada gideri vardı
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
381
Merhaba arkadaşlar bu motosikleti aldığımız zaman gidonu yükseltme şansımız varmıdır boyum 183 cm kambur durmak zorunda kalıyorum üzerinde, yapan arkadaşlar varmıdır böyle bir uygulama acaba?
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
49
Beyler merhaba,

Kuba Çitalara takabileceğimiz en kalın lastik ebatları nedir? Orjinal Ölçüleri sitede "Ön Lastik: 2.25 – 17 - Arka Lastik: 2.50 – 18" şeklinde yazıyor. Bir tane alıp Cafe racer yapmayı düşünüyorum. Birde uzun süspansiyon takabiliyor muyuz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst