Face kullanmıyorum o yüzden kesiciye giriyor diyeni duymadım.120 yı yaparken kesiciye girmedi diyebilirim.gercekten motosiklet harika.
Çok kişiden duydum bence kesiciye giriyor diye belki servisler çözmüştür 120 km/h problemini
Face kullanmıyorum o yüzden kesiciye giriyor diyeni duymadım.120 yı yaparken kesiciye girmedi diyebilirim.gercekten motosiklet harika.
Sağolasın bir önceki paylaşımda yazmıştım 120 km yi gördüğümde kesiciye girmemişti üstelik dahada gideri vardı