Y yeschim Katılım 8 May 2007 Mesajlar 2,060 5 Ocak 2010 #23 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Gerçekten çok başarılı :cat:
zamisli Katılım 27 Eki 2009 Mesajlar 823 5 Ocak 2010 #24 adama bak ya yolumuza işiyor.. lan şşştt yürü lan ordann ::sos::::rantinp::okey::
alper_satriani Katılım 15 Ağu 2007 Mesajlar 1,249 5 Ocak 2010 #27 kesinlikle muhteşem bir konu 41 yıl düşünsem aklıma düşmez helal olsun
yürekçe Mersin İl Temsilcisi Katılım 2 Ağu 2006 Mesajlar 10,372 10 Ocak 2010 #29 rakiplerine başarılarının devamını dilemekten başka seçenek bırakmamışlar gibi tebrik ediyorum...
O ozgurozeren Katılım 26 Kas 2005 Mesajlar 152 11 Ocak 2010 #30 adam arkasını dönüp"ulan sen benim yoluma işerken iyidi,ne bakıyon mal mal şimdi" der mi diye de düşünmedim değil güzel espiri,güzel çekim...:cat:
adam arkasını dönüp"ulan sen benim yoluma işerken iyidi,ne bakıyon mal mal şimdi" der mi diye de düşünmedim değil güzel espiri,güzel çekim...:cat: