Kızlarımızın içine tek tekere kalkma aşkı düşmüş

Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
59
1. video kristinadan içine tek teker ateşi düşmüş evinin önünde usul usul çalışıyor hanım kızımız.:p

http://www.youtube.com/watch?v=kXiuG6rKGec

2. video biraz acemi bir hanımdan ama kaskın önemine ufak çaplıda olsa vurgu yapan bir video

http://www.youtube.com/watch?v=3B2qW5FWBSw

3. video: bu ablama laf yok valla helal. Görücüye gelenlere annesinin "kızımın on parmağında on marifet baklava açar,sarma sarar,tek tekere kalkar" diyerek övündüğünü görür gibiyim :p

http://www.youtube.com/watch?v=hJlG2NR5R4M
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
birincisi biraz daha zorlasak motoru çıkartacak olduğu yerden..,

ikincisi kasksız masksız kafayı sıyırmış zaten...

üçüncüsüde arkadan destek alıyor gibi..:p
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
paylaşım için teşekkürler...

2. videodaki kıza üzüldüm...

3. videoda oğlanın yerinde olmak isterdim :p duble adrenalin :queen:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
vay bee 2.videoda kız çok feci düştü yaa yazık öpseydim belki hemen geçerdi:p:pabii 3.video çok sakıncalı küçükler izlemesin:mrgreen:paylaşım için saol dostum..
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
1. videodaki güzelmiş ya alıştırma için süper bence.Piste çıkmadan önce...:cat:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
paylaşım için sağol.
ama ne yazıkki hep yabancılar oysa bizimde çok motosikletçi kızımız var ama kendilerini saklıyolar.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hakket ya o egıtım amaclı olana bayıldım super bısı en azından nasıl bısı oldugunu anlıyorlar.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
!. ve 3. vidyoya bayıldım Bende istiyom '. vidyodaki kızada yazık olmuş düşe kalka öğrenir ama koruma takarsa iyi olur en azından profesyönelleşince çıkarır korumaları iyiki suratı parçalanmamış Ufak motora dua etsin...:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
2. Videoyu izleyince ici gidiyor insanin. Kask kask diye bosuna yirtinmiyormus degil mi insanlar?
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
paylasımın ıcın saol guzel vıdeolar 2.vıdeodakıne acımadım cunku hak edıyo sekıl yapcan teker yapcan barı kaskını tak...ohhhhh guzel olmus...gecmıs olmasın.3.vıdeoya gelınce rtukkkkk nerdesın...:p:p:p:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
waLaa en güzeLi 3. olan :) koltuğa oturcana baka biyere oturmuşş ama neysee :queen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
çoçuk o videoda amacı kötü bence ama kızda halinden memnun yani gece iş var onlara :) kıza yazık olmuş ama motor aşkından vazgeçmemiş fotolardan öle gözüküyor :) o ablam ne öle ya mtoru sökcek sandım :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
güzel bir calışma motoru olmuş 1. video düşme tehlikesi olmadan eğitim :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3. de marifet kızda değilde daha çok arkasındaki elemanda gibi geliyor degeyi o sağlamış gibi :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst