Kıl Payı

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
12
Arkadaşlar slm lar bugün(15 subat pazar gunu) İzmir ekibiyle tanısma fırsatım olucaktı ama kıl payı kacırdım. Olay nasıl oldu : İşlerimin yogunlugu dolasıyla izmir ekibinin toplantılarına katılamıyordum.Bugün inciraltında dolasırken bir grup motorcu arkadas(izmir ekibi oldugunu tahmin ettigim) ben oraya geldigimde harekete gecip gittiler dolası ile bende tanısma firsatını kacırdım :( artık bi dahaki sefere diyorum.Görüşmek üzere.
 
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
229
eyvallah kardeş kır kahvesinin oradaki motor grubu bizdik sarksaydın ya:cat:
eylemlerimiz devam edecek:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst