- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 12
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar slm lar bugün(15 subat pazar gunu) İzmir ekibiyle tanısma fırsatım olucaktı ama kıl payı kacırdım. Olay nasıl oldu : İşlerimin yogunlugu dolasıyla izmir ekibinin toplantılarına katılamıyordum.Bugün inciraltında dolasırken bir grup motorcu arkadas(izmir ekibi oldugunu tahmin ettigim) ben oraya geldigimde harekete gecip gittiler dolası ile bende tanısma firsatını kacırdım
artık bi dahaki sefere diyorum.Görüşmek üzere.