Kenan Sofuoğlu, yeni motoru Ninja ZX-6R'yı beğendi

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, yeni takımı Kawasaki Deltafin Lorenzini takımıyla İspanya'da test sürüşlerine katıldı. Sofuoğlu, Güney Afrikalı takım arkadaşı Sheridan Morais ile Valencia Pisti'nde iki günlük test sürüşleri gerçekleştirdi. Kenan Sofuoğlu, testleri 1 dakika 37 saniyelik tur zamanıyla, takım arkadaşı Morais'in 0.3 saniye önünde tamamladı.

Test sürüşlerine Ninja ZX-6R motoruyla katılan Sofuoğlu, motosikletin performans ve elektronik sistemini beğendiğini söyledi. Motosiklet üzerinde birçok test yaptığını belirten Sofuoğlu, şunları kaydetti:

''Her antrenmanda daha çok şeyi anlayarak, adım adım iyiye doğru gidiyoruz. Motosiklet çok güçlü ve elektronik aksamı bize ayrıca avantajlar sağlıyor. Arka süspansiyonda motosikletin gücünü daha fazla kullanmama olanak sağlayan bir ayar buldum ve bu beni mutlu etti.

Motosikletlerin çok hafif ve değişik olduğu Moto2'den yeni geldim. Takımım motosikletimle doğru yolu bulmamı sağlayacak ayarları yapma konusunda çok iyi ve çok hızlı çalışıyor. Şimdi son testler için Avustralya'ya gideceğiz ve bu test diğer yarışçıların hızlarını görebilmem için çok büyük önem taşıyor. Ayrıca, lastikler iki sene öncesinden farklı. Valencia'daki soğuk hava koşullarını değerlendirdiğimizde, tur zamanlarımız hızlı. 2012'ye hızlı bir başlangıç yaptığımızı düşünüyorum.''

Kenan Sofuoğlu, 20 - 21 Şubat tarihlerinde Avustralya'daki Philip Islands Pisti'nde yaplacak Dünya Supersport Şampiyonası'nın resmi testlerine katılacak. Şampiyonada 1. ayak koşusu ise 26 Şubat'ta Avustralya'da gerçekleştirilecek.

Kaynak: Zaman
 

Ekli dosyalar

  • sofuoglumotorunukawasakibegendi.jpg
    sofuoglumotorunukawasakibegendi.jpg
    36.2 KB · Görüntüleme: 34,999

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Test sonuçlari çok iyi.
O pist için kürsü yapabilecek bir derece ki daha ilk testlerde bu derecenin yakalanmasi çok iyi bir sonuç.
Yanlis hatirlamiyorsam valencia'da tur rekoru 1.35 civarindaydi.
Bakalim Avustralya'dan ne sonuçlar gelecek.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Kenanın bu yeni motoru için yaptığı yorumu bizler çok iyi algılamalıyız. Nedenmi?

Şöyle düşünün Kenan prof. bir motorcu ve birçok yarışta güzel sıralamalar kazanmış ve şampiyon olmuş birisi olarak,(yeni motoruma alışmaya çalışıyorum) demesi bizlere bence çok büyük bir tecrübe edinmemizi sağlıyor.

Şimdi şöyle düşünürsek ufak hacimli motordan inip güçlü bir motor aldığımızda çoğumuz napıyor,hemen boş bir yol veya trafikteki uzunlu kısalı aralarda kontrolsuz gaz açıyoruz görüldüğü üzere bu çok yanlış.

Bir prof sürücü (motoruma alışmaya çalışıyorum) derken biz neye güvenerek 600'lük honda alsammı başlangıç olarak vs.vs. diye biliyoruz acaba,ben bunu çözemedim.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Allah yolunu açık etsin...
Kazasız belasız alnının akıyla ülkene geri dönmeyi nasip eylesin...
 
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
12
Kenanın bu yeni motoru için yaptığı yorumu bizler çok iyi algılamalıyız. Nedenmi?

Şöyle düşünün Kenan prof. bir motorcu ve birçok yarışta güzel sıralamalar kazanmış ve şampiyon olmuş birisi olarak,(yeni motoruma alışmaya çalışıyorum) demesi bizlere bence çok büyük bir tecrübe edinmemizi sağlıyor.

Şimdi şöyle düşünürsek ufak hacimli motordan inip güçlü bir motor aldığımızda çoğumuz napıyor,hemen boş bir yol veya trafikteki uzunlu kısalı aralarda kontrolsuz gaz açıyoruz görüldüğü üzere bu çok yanlış.

Bir prof sürücü (motoruma alışmaya çalışıyorum) derken biz neye güvenerek 600'lük honda alsammı başlangıç olarak vs.vs. diye biliyoruz acaba,ben bunu çözemedim.
dostum tuttum bunu sana puanım 10 ;) :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst