Kenan Sofuoğlu, Osmangazi Köprüsü'nde test sürüşü yaptı

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Bunu bu konu altında yazmak kimine göre doğru, kimine göre yanlıştır. Bana göre doğru. O yüzden şu rekor rezilliğini kısaca özetlemek istiyorum.

Terör olayları var diyerek 19 mayısları 29 ekimleri iptal eden devlet büyükleri, 2 gün önce 46 kişinin ölümünü hiçe sayarak konfetilerle, gösterilerle köprü açılışı yapıyor. Dünya genelinde sporcular bu katliamda ölenler için saygı duruşunda bulunurken, aile fertlerini kazalardan hastalıklardan dolayı genç yaşta kaybeden Kenan Sofuoğlu şov yapıyor. RTE denen çok saygın kişilik, Kenan için "bu aileden kaldı mı yaa" diyor. "manevi abisi var" cevabını aldıktan sonra "haa çünkü hepsi gitti" diyor kameralar önünde. Düşük profilli başbakan "Osmangazi köprüsü teröre karşı en büyük cevaptır." diyor 46 kişinin 2 gün önce öldüğü ülkede. Sonra 'insan'lar yollara dökülüp halaylarla türkülerle köprü açılışının kutlamasını yapıyorlar.

Evet, bu gerçekten bir rekor. Boka batma rekoru. Her geçen gün bu rekoru bir kez daha kırıyoruz. Ve kırmaya devam edeceğiz. Tebrikler.
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Bunu bu konu altında yazmak kimine göre doğru, kimine göre yanlıştır. Bana göre doğru. O yüzden şu rekor rezilliğini kısaca özetlemek istiyorum.

Terör olayları var diyerek 19 mayısları 29 ekimleri iptal eden devlet büyükleri, 2 gün önce 46 kişinin ölümünü hiçe sayarak konfetilerle, gösterilerle köprü açılışı yapıyor. Dünya genelinde sporcular bu katliamda ölenler için saygı duruşunda bulunurken, aile fertlerini kazalardan hastalıklardan dolayı genç yaşta kaybeden Kenan Sofuoğlu şov yapıyor. RTE denen çok saygın kişilik, Kenan için "bu aileden kaldı mı yaa" diyor. "manevi abisi var" cevabını aldıktan sonra "haa çünkü hepsi gitti" diyor kameralar önünde. Düşük profilli başbakan "Osmangazi köprüsü teröre karşı en büyük cevaptır." diyor 46 kişinin 2 gün önce öldüğü ülkede. Sonra 'insan'lar yollara dökülüp halaylarla türkülerle köprü açılışının kutlamasını yapıyorlar.

Evet, bu gerçekten bir rekor. Boka batma rekoru. Her geçen gün bu rekoru bir kez daha kırıyoruz. Ve kırmaya devam edeceğiz. Tebrikler.

Öyle deme yoksa gündem nasıl değiştirilecek? Bak çok güzel kazıdılar gündemi...
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
684
o motoru toprak kullansa 400 yapamazmiydi, kenani ozel yapan nedir? sanki motoru kendi uretti.
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Cumhurbaşkanındanda iznini alıp rekorunu kırdı reklamınıda yaptı.Bu işi yüzde yüz rte planladı zaten rte yalakası biraz siyasetten uzak durup kendi işini yapsa daha iyi olur kimse eleştirmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst