Kenan Sofuoğlu motosiklet tutkunlarını uyardı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
12
En iyi nasihat örnek olmaktır derler Kenan kardeşim !

+10 :farao::farao::farao::farao::farao: çok ayıp kenan...

CaMur kardeşime katılıyorum.Yanında kask taşıyan çok gördüm ama kaskı koluna takmışlardı.Bilhassa Racing makina kullananlar şehir içinde....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst