- Katılım
- 16 Nis 2006
- Mesajlar
- 488
öncelikle geçmiş olsun. sol şeritten gitmek tüm araçlar için yasaktır. ancak sollamalarada kullanılabilir ve geri boşaltılması gerekir. malesef türkiyede çok az sayıda bu duruma uyabilecek yol oldugu için özellikle şehir içinde böyle bir kazayla karışılaşıldıgında kanun ne derse o oluyor. ancak pratikte uygulanması neredeyse imkansız.
sorunuun çözümüne gelince iyi bir avukattan yardım alman gerekir. biz türkiye cumhuriyetti vatandaşı olarak bu konudada sırıfta kalıyoruz. avukatlık ücretleri anormal pahalı. bu konu devletin bir politikası olmuş adeta. kimse kimseyle ugraşmasın diye bu kadar yüksek tutuluyor sanırım. millet evine ekmek zor götürüyor. avukata elini veren kolunu kaptırıyor. minibüse vursan minibüsün trafik sigortası karşılardı masrafını. amaböyle bir durumda ancak kaskon varsa yaptırabilirsin diye biliyorum.
sizinle laf dalaşına giren ve izgüzar memuru üstüne şikayet edebilirsiniz. ne kadar etkili olur bilemem ama bişe yapmamaktan iyidir.
sorunuun çözümüne gelince iyi bir avukattan yardım alman gerekir. biz türkiye cumhuriyetti vatandaşı olarak bu konudada sırıfta kalıyoruz. avukatlık ücretleri anormal pahalı. bu konu devletin bir politikası olmuş adeta. kimse kimseyle ugraşmasın diye bu kadar yüksek tutuluyor sanırım. millet evine ekmek zor götürüyor. avukata elini veren kolunu kaptırıyor. minibüse vursan minibüsün trafik sigortası karşılardı masrafını. amaböyle bir durumda ancak kaskon varsa yaptırabilirsin diye biliyorum.
sizinle laf dalaşına giren ve izgüzar memuru üstüne şikayet edebilirsiniz. ne kadar etkili olur bilemem ama bişe yapmamaktan iyidir.