Kaza yaptım bir minübüs yüzünden sorularım var

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
öncelikle geçmiş olsun. sol şeritten gitmek tüm araçlar için yasaktır. ancak sollamalarada kullanılabilir ve geri boşaltılması gerekir. malesef türkiyede çok az sayıda bu duruma uyabilecek yol oldugu için özellikle şehir içinde böyle bir kazayla karışılaşıldıgında kanun ne derse o oluyor. ancak pratikte uygulanması neredeyse imkansız.

sorunuun çözümüne gelince iyi bir avukattan yardım alman gerekir. biz türkiye cumhuriyetti vatandaşı olarak bu konudada sırıfta kalıyoruz. avukatlık ücretleri anormal pahalı. bu konu devletin bir politikası olmuş adeta. kimse kimseyle ugraşmasın diye bu kadar yüksek tutuluyor sanırım. millet evine ekmek zor götürüyor. avukata elini veren kolunu kaptırıyor. minibüse vursan minibüsün trafik sigortası karşılardı masrafını. amaböyle bir durumda ancak kaskon varsa yaptırabilirsin diye biliyorum.

sizinle laf dalaşına giren ve izgüzar memuru üstüne şikayet edebilirsiniz. ne kadar etkili olur bilemem ama bişe yapmamaktan iyidir.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
minibüse dokunsan bile yeterdi kazada zaten full full kaskoları var incik cıncığına kadar yaptırıyorlar hatta dolmuşçular bilere kaza yaptım diye eski parçaları alıp tutanak yapıtırıyolar...


yapman gereken tek şey avukata gitmek ve danışmak sonrada savcılığa gidiceksindir....
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
88
sol şerit olayı şöyleki arkadaşlar sürekli kullanmak yasak olduğunu biliyorum ancak zaten benim o caddede yola çıktığım yer sol taraftaki kokoreç salonu ve kaza salondan 200 300 mt. ileride oldu motordan soğudum insanlardan soğudum güvenim kalmadı yani
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş büyük geçmiş olsun ve hatta işallah son olsun:rendeer::rendeer:

İfadenin altına ve tutanaklara imza attıysan bu iş doğrudan davalık. Bunlara itirazını sadece hukuki yolla yapabilirsin ve maalesef bunun için dava açman şart. Benim anlamadığım neden şikayetçi olmadın ki? Tamam düşündün ki adamın çoluğu çocuğu var ama, trafik suçlarının cezası maddi olur ve genelde sigorta şirketleri muhattap olur konu ile? Bu tip durumlarda şikayetçi olman hak değil neredeyse içtihat olarak görevindir. Yine de önemli olan yaralanma ile atlatmandır, geçmiş olsun tekrar:rendeer:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
88
ilk kazam olduğunuda belirteyim arkadaşlar onun iiçin pekde tecrübemiz yoktu tongaya geldik gibi hissediyorum:D

minibüsçü arkadaş ile napacağız anlamış değilim heryerim ağrıyor zaten Allah a havale ediyorum hak yiyenleri
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmiş olsun acil şifalar diliyorum gerekenleri arkadaşlar söylemiş zaten bi avukata danış bencede
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
arkadaşım geçmiş olsun,kusura bakma ama seni çok güzel kandırmışlar,adam haklıysa sana neden 1000 tl para teklif etsin? sen haklı olsan 1000 tl verirmisin,valla ben vermem,anlattığına göre minibüsçü suçlu,ayrıca karakolda verilen ifadeler geçersizdir,sen savcının karşısına çıkıp herzaman ifadeni değiştirebilirsin,ayrıca avukat tutacak parası olmayana devlet avukat karşılıyor aklında bulunsun... specialist jandarma...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
kendi motorcuma gittim durumu anlattım en az 4 bin lira gibi bir masraf çıkar dedi parça değişirsek dava açıcaz minibüsçüde aramış babamla görüşmüş ben size 1000 lira para vereyim demiş.Muhtemelen minibüsçü zaten en az haftada bir kaza yapıyorlar hepsi böyle değildir tabi ama el alışkanlığı olmuştur adamlarda polise para vermişler sanırım bu kadar suçsuzca ve tek suçlu bu adamken bu duruma düşmek gerçekten zorumuza gidiyor masrafında motorunda en önemlisi sağlığımda değilim yemin ederim bu adamların cezası ahirettemi arkadaşlar bi çoğuyla yanyana namazda saf alıyoruz sizcede böyle değilmi benmi yanlış düşünüyorum

Teklif edilen 1000 lirayı al o parayla avukata git dava aç bence.Böylesi haktır bu gibi insanlara:cat: geçmiş olsun:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst