- Katılım
- 16 Haz 2006
- Mesajlar
- 121
geçmiş olsun arkadaş.allah korumuş sende motorun üstünde kalmışsın..aman dikkatt.
her ikinizede geçmiş olsun.
motorcu arkdaş şanslıymış ki senin gibi motorcu biri karşısına cıktıgından yoksa motorla alakası olmayan biri olsa agzına geleni söyler ve hiç anlayış göstermezdi