Kawasaki ZX-6RR neden ZX-R dan pahalı?

Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Teknik özelliklere bakarsak ZX-6R, ZX-6RR dan daha güçlü
Peki neden fiyatı daha ZX-6RR ın daha fazla?
Donanımsal bir artısı mı var acaba?

Fiyatlar (Euro)
ZX6RR 13.500
ZX6R 12.700

Teknik özellikler

ZX-6R
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir
SİLİNDİR HACMİ : 636 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 68.0 x 43.8 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 12.9:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 136 PS/14.000 rpm
MAKSİMUM TORK : 70.5N.m(7.2 Kgf.m)11.500 rpm
KARBURATÖR : Elektronik Yakıt Enjektörlü , 38 x 4 Keihin

ZX-6RR

MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir
SİLİNDİR HACMİ : 599 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 67.0 x 42.5 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 13.5:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 129 PS/14.000 rpm
MAKSİMUM TORK : 67 N.m(6.8 Kgf.m)12.000 rpm
KARBURATÖR : Elektronik Yakıt Enjektörlü , 38 x 4 Keihin
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
2007 modelinde zaten böyle bi ayrım olmayacak. R'ın 36 cc fazlası olduğu için 600cc yarışlarına giremiyor. RR daha çok yarış amaçlı yapılmış. Üzerinde yarış şanzumanı var. Yanlış hatırlamıyorsam debriyaj sistemi de farklı. Buna benzer birkaç değişiklik daha var. İşin özü R olan daha çok cadde kullanımı için RR ise yarış kullanımı için yapılmış.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
R:
41 mm Inverted Cartridge Fork with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping
RR:
41 mm Inverted Cartridge Fork with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping


R:
Uni-Trak with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping
RR:
Uni-Trak with Adjustable Preload, Stepless Rebound, High and Low Speed Compression Damping, and Ride Height


Compression Ratio
R:
12.9:1
RR:
13.9:1

http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-6R
http://tr.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-6R
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
2007 modelinde zaten böyle bi ayrım olmayacak. R'ın 36 cc fazlası olduğu için 600cc yarışlarına giremiyor. RR daha çok yarış amaçlı yapılmış. Üzerinde yarış şanzumanı var. Yanlış hatırlamıyorsam debriyaj sistemi de farklı. Buna benzer birkaç değişiklik daha var. İşin özü R olan daha çok cadde kullanımı için RR ise yarış kullanımı için yapılmış.

Tam yazacaktım baktım ki arkadaş benden önce davranmış. Aynen budur :cat:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
2007 modelinde zaten böyle bi ayrım olmayacak. R'ın 36 cc fazlası olduğu için 600cc yarışlarına giremiyor. RR daha çok yarış amaçlı yapılmış. Üzerinde yarış şanzumanı var. Yanlış hatırlamıyorsam debriyaj sistemi de farklı. Buna benzer birkaç değişiklik daha var. İşin özü R olan daha çok cadde kullanımı için RR ise yarış kullanımı için yapılmış.

bır kawasaki servisi olarak arkadas cook ıyı acıklamış elıne saglık....:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst