- Katılım
- 23 Haz 2008
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba
Motor dünyasına henüz girmemiş biri olarak sizlerden bazı konularda bilgi istiyorum.
Yaklaşık 2 hafta önce bir motosiklet sevdasına tutuldum.Bu benim için özgürlük gibi birşey ancak motosiklet konusu hakkında hiçbir bilgim yok.
Öncelikle tek bir motosiklet üzerinde duruyorum.Kawasaki Ninja 250R Siyah...Baktıkça içim gidiyor ve araştırma yaptım.İzmir'de bir firma bu motordan sipariş aldıklarını ve siyah renkli olanının en erken Kasım ayında geleceğinden bahsediyor.Motoru görmeden almak bence saçma ama sizler bu konu hakkında teknik olarak bilgi sahibi olduğunuzdan bana yardımcı olabilirsiniz.
250 lik bir motora sıfırdan başlayan biri olarak binmek tehlikelimidir.Hız yapma meraklısı değilim amaç sadece onu yaşamak,akşamları dolaşmak ve tadını çıkarmak.Maddi anlamda bu motoru alabilecek durumdayım.
Bazı arkadaşlar bu tip motorların seslerinin normal bir motor sesiyle aynı olduğundan bahsediyorlar ve değmez diyorlar.Sizlerinde şakaları var okuyorum "imam hazır mı" diye...Açıkçası hem ısrarla istemek hemde düşünmek yordu beni.
Fikirlerinizi bekliyorum ve ltf yorumlarınızı bu konuda acemi olduğumu düşünerek yapmanızı rica ediyorum.
Saygılarımla
Motor dünyasına henüz girmemiş biri olarak sizlerden bazı konularda bilgi istiyorum.
Yaklaşık 2 hafta önce bir motosiklet sevdasına tutuldum.Bu benim için özgürlük gibi birşey ancak motosiklet konusu hakkında hiçbir bilgim yok.
Öncelikle tek bir motosiklet üzerinde duruyorum.Kawasaki Ninja 250R Siyah...Baktıkça içim gidiyor ve araştırma yaptım.İzmir'de bir firma bu motordan sipariş aldıklarını ve siyah renkli olanının en erken Kasım ayında geleceğinden bahsediyor.Motoru görmeden almak bence saçma ama sizler bu konu hakkında teknik olarak bilgi sahibi olduğunuzdan bana yardımcı olabilirsiniz.
250 lik bir motora sıfırdan başlayan biri olarak binmek tehlikelimidir.Hız yapma meraklısı değilim amaç sadece onu yaşamak,akşamları dolaşmak ve tadını çıkarmak.Maddi anlamda bu motoru alabilecek durumdayım.
Bazı arkadaşlar bu tip motorların seslerinin normal bir motor sesiyle aynı olduğundan bahsediyorlar ve değmez diyorlar.Sizlerinde şakaları var okuyorum "imam hazır mı" diye...Açıkçası hem ısrarla istemek hemde düşünmek yordu beni.
Fikirlerinizi bekliyorum ve ltf yorumlarınızı bu konuda acemi olduğumu düşünerek yapmanızı rica ediyorum.
Saygılarımla