Kawasaki Kawasaki KLR 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bence 2006 model 650 cc tek silindir bir motosikletin daha yeni bir Porsche ile 0-100'de kapışabiliyor olması bile müthiş bir duygu. Kaza bela vermesin Allah. Yarın öbür gün Türkiye'de bulamayacağınız bir yedek parçaya ihtiyacınız olursa şu aşağıda link bıraktığım site güvenilir, ben kendim için 2008 Er6F'e 2 haftada getirtiyorum parça ihtiyacım olduğunda.

https://www.pieces-kawa.com
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Bence 2006 model 650 cc tek silindir bir motosikletin daha yeni bir Porsche ile 0-100'de kapışabiliyor olması bile müthiş bir duygu. Kaza bela vermesin Allah. Yarın öbür gün Türkiye'de bulamayacağınız bir yedek parçaya ihtiyacınız olursa şu aşağıda link bıraktığım site güvenilir, ben kendim için 2008 Er6F'e 2 haftada getirtiyorum parça ihtiyacım olduğunda.

https://www.pieces-kawa.com

Statör, Konjektör, Bobin, Cdi beyin getirtim en son elektrik sistemini yeniledim parçalar kısa sürede elime ulaştı, Z moto cdi ve statör artık üretilmiyor dedi, tabi önemi yok yurt dışından parça temin etmek çok daha rahat önemli olan kawasaki part diagramdan ihtiyaç olan parça kodunu doğru tespit edip ona göre sipariş vermek.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Şöyle bir videoya denk geldim, içlerinde kendi motorum da yer aldığı için başlık kirliliği olmaması açısından bu konuda paylaşıyorum.

 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
doohickey klr 650 diye aratınca google bulursun kardeşim.
hatta kaldera abimiz buraya çizimini bile attı yaptırıp takabilirsin
başkaca da kronik sorunu yok yanlız ülkemizde temiz bakılmadığı için türlü türlü sorunlar çıkabiliyor bu motorla değil tamamiyle kullanıcılar ile alakalı.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Kolay arıza yapan bir model değil konuyu baştan sona okuyun, olabilecek her şey yazılı.
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
71
Sayfaları okudum değerli bilgileriniz için teşekkür ederim... Bugün koşullarında klr 650 mantıklı bir tercih olarak düşünüyorum. 50 CC Çin mallarının 25 bin olduğu yerde klr ye 60 bin verilir herhalde.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-safkan-japon-1068888961/detay
Bu ilan için ne düşünürsünüz arkadaşlar.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşlar Dooichkey parcasina ihtiyaci olan mail adresini bana iletirse solid dosyasini gonderirim.
Cnc tezgah olan bir torna isi yapan yerlerde 5 dakikada cikarirsiniz..

Klr 650 nin turkiyedeki sorunu mekanikten çok fazla anlamayan kullanıcıların tamir bakım gerektigi zaman usta problemi yaşanmasi.

Maalesef bu konuda çok geriyiz.
Yeni nesil motorlarda olduğu gibi bu motorda parça değişimine falan gerek yok. Ancak teknik bilgi gerektiren durumu var bunun.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst