kawasaki kle650 versys & suzuki dl650 v-strom a rakip olabilir mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
versys & v-strom
farklılıkları olsada benzer özellikte ki bu iki modeli bilenler karşılaştırsın lüten
versys abs 17.000 ytl
v-strom abs 16.000 ytl
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Versys'in gelmesini sabırsızlıkla bekleyip, V-Strom alan biri olarak birşeyler yazabilirim sanırım. Versys'in en başarılı olduğu yanlardan biri motoru. Arkadaşımın Er6-f'ini çok beğendiğim için Versys almayı düşündüm. Çift sıralı motoru titreşimsiz çalışması ve torklu olmasıyla gayet keyifli açıkcası. Yeni teknolojiye sahip, injeksiyonlu. Ekzosunun gizli olması olası yanmalara karşı ve yan çanta açısından güzel bir özellik. Fakat ince yanaklı, geniş lastikler daha çok ş.içi kullanıma yönelik tasarlandığını gösteriyor. Ama bence bizim asfalt kalitemizde bu bir dezavantaj. V-Strom'da injeksiyonlu, torklu, yeni teknoloji motoruyla keyifli. Titreşim yok, V motorun sesi çok güzel. Ekzoz yukarıda ama koruması çok iyi olduğundan yanma olasılığı yok. Selesi Versys'e göre daha geniş,uzun ve rahat. Ön grenaj ve camın rüzgar koruması çok daha iyi. Her ikiside enduro-touring sınıfında ama Versys'in lastik ve jant yapısı hiçde enduroya uygun değil bence. Asfaltta kullanıyım, dik oturayım, yüksek görüşüm olsun diyorsan Versys, asfaltta, bozuk yolda, orman yolunda kullanayım diyorsan Dl. Yani Dl Versys'in yaptığı herşeyi yapıp, üstüne birçok şey daha yapıyor, ayrıca 2. el piyasası,aksesuarları,parçaları çok daha yaygın. Sonuçta Versys daha bebek bir motor, Dl 2004'den beri piyasada.
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
Versys'in gelmesini sabırsızlıkla bekleyip, V-Strom alan biri olarak birşeyler yazabilirim sanırım. Versys'in en başarılı olduğu yanlardan biri motoru. Arkadaşımın Er6-f'ini çok beğendiğim için Versys almayı düşündüm. Çift sıralı motoru titreşimsiz çalışması ve torklu olmasıyla gayet keyifli açıkcası. Yeni teknolojiye sahip, injeksiyonlu. Ekzosunun gizli olması olası yanmalara karşı ve yan çanta açısından güzel bir özellik. Fakat ince yanaklı, geniş lastikler daha çok ş.içi kullanıma yönelik tasarlandığını gösteriyor. Ama bence bizim asfalt kalitemizde bu bir dezavantaj. V-Strom'da injeksiyonlu, torklu, yeni teknoloji motoruyla keyifli. Titreşim yok, V motorun sesi çok güzel. Ekzoz yukarıda ama koruması çok iyi olduğundan yanma olasılığı yok. Selesi Versys'e göre daha geniş,uzun ve rahat. Ön grenaj ve camın rüzgar koruması çok daha iyi. Her ikiside enduro-touring sınıfında ama Versys'in lastik ve jant yapısı hiçde enduroya uygun değil bence. Asfaltta kullanıyım, dik oturayım, yüksek görüşüm olsun diyorsan Versys, asfaltta, bozuk yolda, orman yolunda kullanayım diyorsan Dl. Yani Dl Versys'in yaptığı herşeyi yapıp, üstüne birçok şey daha yapıyor, ayrıca 2. el piyasası,aksesuarları,parçaları çok daha yaygın. Sonuçta Versys daha bebek bir motor, Dl 2004'den beri piyasada.

tam istediğin gibi bir açıklama olmuşş :):)
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
37
Kaiser oldukça güzel bir açıklama yapmış ama beni tatmin etmedi açıkçası. Bu ayki motoron dergisinde bu 2 modelin kıyaslaması var bildiğiniz gibi. Orada tets sonrası karar cümlesi şöyle; "Eğer iri yapılı, arazi motoru görününümü isteyen ve otoyolda yaşayan biriyseniz motorunuz suzuki olmalı. Fakat pratik, çağdaş, zevkle kullanabileceğiniz bir yol motoru arıyorsanız kawasaki bunların hepsini sunuyor."

Son değerlendirmesinde ise her iki motorun R 1200 GS ile Tiger 1050 kadar farklı olduğunu ama tercihlerinin versys ten yana olduğunu söylüyorlar.

Kendi kanaatim ise DL'nin demode ve kaba bir görünümü olduğu. Versys kawasaki değil de suzuki'nin başka bir motoru olsaydı eminim DL'i sollardı. Z moto piyasadan kopuk. Sınıfı net olmayan yeni bir motoru yüksek fiyatla satmaya çalışmaktan vazgeçmiyor. Ayrıca kawa hakkındaki önyargılar (Türkiyede yaşanan servis sorunlarından kaynaklan) suzukinin pazara yayılmış olması, pazarda dinamik tutumlar içinde olması (motorun fiyatını 19.000 den 16.000'e çektiler) yeni motor almak isteyenleri haklı olarak DL'e yönlendirecektir.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Versys'in tipi çok güzel arkadaşlar.Doktor'umun dediği gibi mantıklı bakıldığında ve Yüzbaşı'mın dediği gibide piyasa ve teknik destek tarafından bakıldığındada V-Storm ama herşeyde bu kriterlerlede bitmiyoki:).İlk gördüğümde naked-enduro karışımı ve kendine has bir tasarımı olan Versys kalbimi çaldı valla.
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
versys nin fiyatıda düşer mi acaba
bir de v-strom un 19 000 ytl den 16 000 ytl ye düşmesinin sebebi sizce nedir ?
önceden verilmiş siparişi eritmek ve de 2008 modeller geleceği için elde kalan motorları
bir an önce satmak sebep bu olsa gerek
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Versys'in gelmesini sabırsızlıkla bekleyip, V-Strom alan biri olarak birşeyler yazabilirim sanırım. Versys'in en başarılı olduğu yanlardan biri motoru. Arkadaşımın Er6-f'ini çok beğendiğim için Versys almayı düşündüm. Çift sıralı motoru titreşimsiz çalışması ve torklu olmasıyla gayet keyifli açıkcası. Yeni teknolojiye sahip, injeksiyonlu. Ekzosunun gizli olması olası yanmalara karşı ve yan çanta açısından güzel bir özellik. Fakat ince yanaklı, geniş lastikler daha çok ş.içi kullanıma yönelik tasarlandığını gösteriyor. Ama bence bizim asfalt kalitemizde bu bir dezavantaj. V-Strom'da injeksiyonlu, torklu, yeni teknoloji motoruyla keyifli. Titreşim yok, V motorun sesi çok güzel. Ekzoz yukarıda ama koruması çok iyi olduğundan yanma olasılığı yok. Selesi Versys'e göre daha geniş,uzun ve rahat. Ön grenaj ve camın rüzgar koruması çok daha iyi. Her ikiside enduro-touring sınıfında ama Versys'in lastik ve jant yapısı hiçde enduroya uygun değil bence. Asfaltta kullanıyım, dik oturayım, yüksek görüşüm olsun diyorsan Versys, asfaltta, bozuk yolda, orman yolunda kullanayım diyorsan Dl. Yani Dl Versys'in yaptığı herşeyi yapıp, üstüne birçok şey daha yapıyor, ayrıca 2. el piyasası,aksesuarları,parçaları çok daha yaygın. Sonuçta Versys daha bebek bir motor, Dl 2004'den beri piyasada.

gerekli olan her şeyi yazmışsın :cat::cat:

ufak bir düzeltme sadece
DL 2004 değil 2002 den bu yana piyasada :cherry:

Kaiser HARMATTAN ın sarıkızı 2002 model :)
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
37
versys nin fiyatıda düşer mi acaba
bir de v-strom un 19 000 ytl den 16 000 ytl ye düşmesinin sebebi sizce nedir ?
önceden verilmiş siparişi eritmek ve de 2008 modeller geleceği için elde kalan motorları
bir an önce satmak sebep bu olsa gerek

Suzuki fiyatı sezonun sonuna doğru düşürdü. Akıllıca davranıyorlar, sezon bitiyor, rakipler geliyor yeni transalp, yeni F650 vs. Ayrıca motorun yüzü eskimeye başladı. Bir de suzukiciler versys in onlara rakip olabileceğini düşünüyorlardı ne de olsa yeni bir motor ve dolayısıyla daha modern motor ve çizgileri var. Versys in fiyatı düşer mi? Sanmam fiyatı zaten -suzukiden önce yani- 9000 avrodan 8000 avroya düşürdüler sezon başında ama yine de satamıyorlar. Bu mantıkla da satamazlar. Çünkü bu yeni ve sınıfı net olmayan bir motor ve tutması için pazarda belirli bir sayıya ulaşması gerekir. Bunun için de cazip bir fiyat politikası olması gerekir o kritik zamana kadar. Bunu şimdiye kadar yapmadıklarına göre bundan sonra da yapmazlar sanıyorum.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet firmaları Türkiye'de çok enteresan bir fiyat politikası uyguluyorlar.
Bu da kullanıcının aklını karıştırıyor.
Pahalı olan iyidir mantığı ile gidildiği için, yönlenme de bu şekilde oluyor.

Aslında bu iki motor hemen hemen aynı fiyat.

Fransa satış fiyatları şöyle:
Suzuki(ABS) 7999 euro
Kawasaki(ABS) 7699 euro

Özelliklerine baktığınızda,
Kawasaki'nin biraz daha fazla torka sahip olduğunu ve tam gücüne daha düşük devirde ulaştığını görüyorsunuz.
Buna karşılık, Suzuki, daha fazla beygir gücüne sahip.

Tip olarak baktığınızda ise, ikisi de bana göre çirkin.:)
Ama Kawasaki'nin ön kafa karenajı değiştirilip, harika bir motor ortaya çıkarılabilir.

Bu işler zevk meselesi...:cat:

V-Storm
DL650-noir.jpg


Versys
w320h240_000003404455C55B.jpg


Biraz sabrederseniz, 2008 yılının ikinci trimesterinde Yamaha şöyle bir şeyi piyasaya sunacakmış.
Türkiye'ye gelir mi bilmem ama, fena durmuyor.:)

Karşınızda XT 660Z
2008-XT660Z-Tenere-colour-black_prv_tcm27-208329.jpg


Allah hepinizin gönlüne göre versin.:wiinkk:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Arapkadri; Dl 1000 2002'de çıktı, Dl 650 2004'de.

Ben sadece birşeyi değil, birçok şeyi iyi yapabilen bir makina istediğim için Dl aldım. Şöyleki, race değildir ama bastığınızda size saniyeler içinde 180'i gösterir, hard enduro değildir ama her türlü yolu keçi gibi tırmanır,Fazer kadar çekici değildir ama yinede yolda bakışları üstüne alır, touring değildir ama 2 kişi çok rahat yol alır, 250 cc değildir ama onlardan biraz daha fazla yakar. Hala Fazer gördüğümde kalbim deli gibi atar ama BENİM isteklerime yetersiz kalacağı için Dl aldım. Ama dediğim gibi bunlar benim beklentilerim. Herkesin motosikletten beklentileri farklı.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bende vstromun Dl deil- Sv-650 modelini kullanıyo oluyorum benide bu topiğe kabul eder misiniz? Benim bi topiğim yokta:)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Üzgünüm, sen her girdiğin topiği geyiğe çeviriyosun. Sana bi Sv-650 topiği açalım, kitlemekde olmasın, istediğin kadar takıl :p
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
bence sende sv-650 ye bi rakip bul. aç bi topik.
geyik olmasın bu topik:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst