Motosiklet firmaları Türkiye'de çok enteresan bir fiyat politikası uyguluyorlar.
Bu da kullanıcının aklını karıştırıyor.
Pahalı olan iyidir mantığı ile gidildiği için, yönlenme de bu şekilde oluyor.
Aslında bu iki motor hemen hemen aynı fiyat.
Fransa satış fiyatları şöyle:
Suzuki(ABS) 7999 euro
Kawasaki(ABS) 7699 euro
Özelliklerine baktığınızda,
Kawasaki'nin biraz daha fazla torka sahip olduğunu ve tam gücüne daha düşük devirde ulaştığını görüyorsunuz.
Buna karşılık, Suzuki, daha fazla beygir gücüne sahip.
Tip olarak baktığınızda ise, ikisi de bana göre çirkin.

Ama Kawasaki'nin ön kafa karenajı değiştirilip, harika bir motor ortaya çıkarılabilir.
Bu işler zevk meselesi...:cat:
V-Storm
Versys
Biraz sabrederseniz, 2008 yılının ikinci trimesterinde Yamaha şöyle bir şeyi piyasaya sunacakmış.
Türkiye'ye gelir mi bilmem ama, fena durmuyor.
Karşınızda XT 660Z
Allah hepinizin gönlüne göre versin.:wiinkk: