Kawasakı El. 125 - 250,honda Cbr 125r

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar şu sıralar tam anlamıyla tarz karmaşası yaşıyorum:pr:öncelikle bu başlıktakı iki eliminator modeli içinde sitede kapsamlı bilgi bulamadım bu yuzden konu açtım

CBR 125 mi yoksa EL 125 mi dersek bunları ses, motorun uzun yolda bayılma ıhtımalı, parcasını temın etme vs.. yonlerınden kıyaslayabılırmıyız acaba? sanırım cbr ın en buyuk avantajı su sogutmalı olması olucaktır
birde harıka bır el250 buldum

big_9611955_125474_egtx324.jpg


http://www.sahibinden.com/acil_sati...QaXQQ9611955WQQpXQQdisplayitem&keyword=el 250

param yeterse bu ıkı 125 lıgede kalmam dırek atlarım bu siyah güzelliğe ancak şu iki makına arasında bana bir yardımcı olun lütfen:pale:

birde şu el125 hoşuma gitti bu el 125 lerin performansı nasıl bilen varmı acaba?


http://www.sahibinden.com/temiz_kaw...QaXQQ4471834WQQpXQQdisplayitem&keyword=el 250
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
param olsa hemen kawasakiyi alırım gözümü kırpmam.çift silindir su soğutmalı 9000 de veya küsür neyse...adam pas yok demiş nokta kadar.6 vites 14 bin devir...param olsa senden önce koşar gider alırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
param olsa hemen kawasakiyi alırım gözümü kırpmam.çift silindir su soğutmalı 9000 de veya küsür neyse...adam pas yok demiş nokta kadar.6 vites 14 bin devir...param olsa senden önce koşar gider alırım

zaten param olsa şüphen olmasın alırım onu TR de de fazla yok ondan ama eğer o olmazsa şu iki makınadan bırını alıcam sen bı cbr kullanıcısı olarak rakip makınayı nasıl buluyorsun:) cbr nın o cılız goruntusu rahatsız edıyormu senı hıc? veya bu el125 lerın cbr kadar seri kaçamayacagını dusundunmu hiç olabilirmi?:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yokmu kımsenın fıkrı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet kımse bışe yazmayacak anlasılan bu eliminator ler hakkında :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
El'leri bilemem ama 2 silindir 250cc vs. 125cc tek silindir...Cbr 125'in şansı yok:) Bence o el-250'yi git gör.

Bana ikisinden birini seç desen 250 tabi ki.Ama hangi motor temizdir orası önemli.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oh be heleşükür birileri bişi yazdı:)

El'leri bilemem ama 2 silindir 250cc vs. 125cc tek silindir...Cbr 125'in şansı yok:) Bence o el-250'yi git gör.

Bana ikisinden birini seç desen 250 tabi ki.Ama hangi motor temizdir orası önemli.

125 lık elımınator kucuk kalıyormus ustune oturunca,bugun satılıklardakı mavı nın sahıbı ıle konustum,eger 125 lıgınden bu sebebten oturu vazgecersem parayı denklestırebılıp 250 lıgını alabılırım o zaman umarım,33 beygır zevklı bısey olsa gerek:silent:

http://www.sahibinden.com/takas_olur_WQQaXQQ9511970WQQpXQQdisplayitem&keyword=kawasaki el 250

şu an bunu gozume kestırdım daha ucuza kapatabılırmısım gıbı geldı..

parça konusunda sıkıntı yaşarsın cbr125 al

parçaların ısımlerını bıldıkten sonra getırtebılırım dıye dusunuyorum arkadasım,yedek parcaları o kadar problem olmayacak sanırım ABD den tr ye parca ıthalatı ıle ugrasıorum ancak böyle bir motorda işcilikten bindirirler heralde bana...

nasıl gıdıor acaba bu makınalar bir bilsem:silent:
cbr125r bana yetmemeye baslayabılır kısa surede bundan korkuyorum...,sonra ailemde kızar sattırmaz bı ton olay:farao:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst