- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,755
vaybe ne kadar ucuz canımız varmış itfaiye takmadı bilebe kimbilir bir kediyi kurtarmaya gidiyordur çok ayıp motosikletin hiçte suçu yok var diyeni kınıyorum yol hakı onun itfaiye nin tedbirli geçmesi lazım sonuçta kırmızıda geçiyor bazen hepimiz şaşırıyoruz siren sesi bazen kafamızı karıştırıyor ters taraftan geliyor biz arkamızda sanıyoz allah kardeşimize acil şifa versin .:silent: