bi arkadaşımda vardı.bi süre kullandım.frenleri pek güvenilir değil.(cok sert ve cabuk kaydırıyor)
yüksek devirlerde titreme yapıyor.(rodajdan sonra düzelir demişler ama bir değişme olmadı)
şanzıman oldukça iyi viteslere kolay giriyor zorlamıyor.
son sürat olarak pek tatminkar değil ama zaten motorun yapısına aykırı.
17 yaşında olduğuna göre öğrencisin sanırım.
ekonomiyi sarsmayacak kadar az yakıyor bu senin için avantaj.
başlangıç motoru olarak iyi bir seçim bence.:cat: