kanuni seyhan 125 s nasıldır?

Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
4
merhaba abilerim(yaşım henüz 17de) aranıza yeni katıldım.kanuni seyhan 125 s motor aldım.motor hakkında bilginizi paylaşabilir misiniz?
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
55
bi arkadaşımda vardı.bi süre kullandım.frenleri pek güvenilir değil.(cok sert ve cabuk kaydırıyor)
yüksek devirlerde titreme yapıyor.(rodajdan sonra düzelir demişler ama bir değişme olmadı)
şanzıman oldukça iyi viteslere kolay giriyor zorlamıyor.
son sürat olarak pek tatminkar değil ama zaten motorun yapısına aykırı.
17 yaşında olduğuna göre öğrencisin sanırım.
ekonomiyi sarsmayacak kadar az yakıyor bu senin için avantaj.
başlangıç motoru olarak iyi bir seçim bence.:cat:
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
4
teşekkür ederim ;) ben motorun görünüşünü ve sesini çok beğendim.harley davidson'a benziyor :) peki s modeli ile t modeli arasındaki fark nedir?
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
225
valla ben kullandım baya rahatsız kaldım titreşim bol sınıfına göre biraz fazla yakıyor devamlı lamba değiştiriyorum hava filitresi kalitesiz yok desek daha iyi olur singer parçası gibi bişi fenler iyi değil hele arka kampana yağmurlu günlerde tutmuyor desek yerinde olur ayrıca surat yok diyebiliriz zaten motor zevkimin içine etti kanuni dedik aldık ama çin çıktı satışa koydum soran dahi yok.hayırlısı ile twister honda alıcam iyidir en azımdan brezilyadada üretilse honda kalitesinde üretiliyor.yinede almışsın hayırlı olsun ne diyelim keşke almadan formu açsaydın sana daha çok yardıncı olurduk.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kardeşi bak allahın adını veriyom daha iyi düşün taşın...farklı modellere göz kırp..aşırı tıtreşim ve düşük performans seni kısa bir süre sonra rahatsız edecektir...yoksa kanuniye lafım yok...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst