Kanuni hussar 125 mi? --- Keeway ARN 150 mi? --- Keeway Matrix 150 mi?

Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
2
arkadaşlar yeni bir scooter alacağım hangisini almalıyım sizce Kanuni hussar 125 mi? --- Keeway ARN 150 mi? --- Keeway Matrix 150 mi?

neden kimse bir şey yazmıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Önce suzuki an125 i duşün 2200ytl japon malı 8.8Hp

Sonra Keeway Arn150 yi güşün 2500ytl 8hp varsa vardır safkan olmasada Keeway da çin malı diyerlerinden biraz daha kalitelidir ama çok da fazla sayılmaz.

Görünüm acısından arn yakışıklı 12bin kilometre kullandım memnun kaldım sayılır. Ama ben an125 diyorum
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
8
bence üçüde değil.
suzuki an125 (herşey dahil 2400 civarı) veya kymco agility 125 (anahtar teslim 2750) düşün. motor güçleri aynı kalite olarakta aynı sayılırlar. burdan sonra olay göz zevkinde bitiyor. incele test et, hangisini beğenirsen onu al.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
1.Suzuki An 125 HK
2.Kymco Agility 125
3.Keeway ARN 125

Kanuniyi otomatik çıkardım listeden farkındaysan. :farao:
 
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
33
hussar 125 2004 modellerı cok kaliteliydı.sonra gelenler aynı kalite yokmuş.arn 125 bence en ii secım olur.(ben degıl motorcu bır arkadasım dıyor:D )
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
agiltiy 125 ordaki en iyi makine dir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keeway ve hussardan uzakdur çabuk dağılıyolar..

kymco agilitiy 125cc
suzukı an 125 hk
??????

bunlar olabilir..
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
21
ben an125 kullanıyorum gayet memnunum sadece bi sorunum var benim boy 1.94 cm bana ufak geliyor =)))
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
67
an 125 çok küçük ya minicik sağlam ama ensordum burda yani antalyada 3500diyodu benim motorum agility 125 3ay oldu bence an 125 kadar sağlam ondanda görüntü olarak çok ii hussar 125de görüntü olarak spor ama koltugu küçük 2kişi için biraz dar güzelbi yanı var benzın kapağı koltuğun altında değil
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende arkadaşlara katılıyorum.suzuki an 125 ilk tercihin olmalı.kymco'yuda düşünebilirsin :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
kalite istiyosan honda beat an 125 kymco agılıty 125
serilik istiyosan beati kafadan çıkar zaten agılıty in biraz daha seri olduğunu duymuştum sanki
seçim senin ama yakıt konusunda an 125 agılıtye gore biraz daha cimri
fiyat olayındada iki motorda parasının hakkını fazlasıyla verir beatte kalite olarak verir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst