Son dakika .... Fatih hocayla konuştum kadroyu veriyorum tahminlerinizi ona göre yapın ( her türlü yardım cı oluyorum valla )
Kalede : Volkan ( Uyuz, çirkin , artiz ve ıskacı )
Defansın Solunda : Ümit Özat , ( Çirkinlik abidesi.. şaka şaka kandırdım, Türkiye nin en yakışıklı futbolcusu, maalesef oynuyor, fenerliyim ama bu adama uyuz oluyorum, midemi bulandırıyor )
Defans Orta İkili : Alpay ( şarkıcı olmayan , anti beckham cı ) ve yanında İbrahim Toraman ( Buda arada ıskalıyor, yakışıklı çocuk ama )
Defansın Sağında : Hamit Altıntop ( Köylü )
Orta Sahanın Solunda : Emre Böööölezoğlu ( Artiz )
Orta Sahanın Gobeğinde : Selçuk Şahin ( O da Ümit Özat abisiyle yakışıklılık ta çekişir, bir o geçer bir o geçer ) , Yıldıray Baştürk ( Tipik Köylü )
Orta sahanın Sağında : Okan ( kıl kuyruk )
Forvet ( ileri ikili ) : Fatih Tekke ( buz dolabı ) , Halil Altıntop ( abisinin aynısı )
Diziliş :
VOLKAN
HAMİT, İ.TORAMAN, ALPAY, ÜMİT(maalesef),
OKAN, SELÇUK, YILDIRAY, EMRE,
HALİL, FATİH
Not : Şaban Şükür oynamayacak !
Evet şimdi tahminleri alalım.....