- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar forumda biraz yeniyim ama 2 senedir 2010 suzuki gsxr 600 ss kullanıcısıyım motorumdan gayet memnunum üzerinde orjinal stock egzoz var ve sanırım sesinden biraz sıkılmaya başladım ve egzozu değiştirmeyi düşünüyorum ama katalizörü iptal edip etmeyeceğim konusunda kararsız kaldım düşündüğüm egzoz akrapovic slip on Carbon kısa egzoz katalizörün iptalini gerektiriyor ama kararsız kaldım bu konuda bilgisi veya tecrübesi olan arkadaşlar bilgilerini paylaşırsa sevinirim teşekkürler