Jawa 250cc (Kara jawa)

Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
192
Arkadaşlar ben başlangıç için gara jawa almayı düşünüyorum kullanan kullanmayan herkesin fikirlerini almak istiyorum



Model: Jawa 250
Year: 1972
Category: Sport touring
Rating: 68.7 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Safety: See our safety campaign with the high safety rated bikes in this category.
Engine and transmission
Displacement: 249.00 ccm (15.19 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 2
Power: 16.50 HP (12.0 kW)) @ 5000 RPM
Compression: 7.8:1
Bore x stroke: 65.0 x 75.0 mm (2.6 x 3.0 inches)
Fuel control: Port control
Cooling system: Air
Gearbox: 4-speed
Transmission type
final drive: Chain
Physical measures
Weight incl. oil, gas, etc: 140.0 kg (308.6 pounds)
Chassis and dimensions
Front tyre dimensions: 3.00-19
Rear tyre dimensions: 3.25-19
Front brakes: Expanding brake
Rear brakes: Expanding brake
Speed and acceleration
Top speed: 115.0 km/h (71.5 mph)
Other specifications
Fuel capacity: 13.50 litres (3.57 gallons)


1.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi bu üsttekinden başka bi de gidonu çıplak olanlar vardı ,Onlar daha çok tutuluyordu diye biliyorum ben.
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
192
evet çok yakıyor ama makine evladiyelik 300 500 gibi komik rakamlara bulabilirsiniz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 PM ----------

birde ben yalnızca öğrenmek için alıcam sanırım bunda öğrenirseniz hepsini sürersiniz :D herşey manuel hidrolik yok disk yok elektrik marşı yok ama sağlam makine bozulmuyor :D
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
ben tavsiye edemeyeceğim maalesef.benzinine para dayanmaz bunun. motora lafım yok ancak daha çok müzelik gibi duruyor. üstelik başlangıç için diyorsun !!! 500-600 lira bir bütçen varsa tavsiyem sıkı bir pazarlıkla ikinci üçüncü el bir honda titan al. o fiyata denk getirebilirsin. tabi o fiyata çok temiz olmaz ama bundan iyidir.
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
192
yakması sorun değil 2 ay içinde ehliyetim olucak sadece öğrenmek amaçlı alıcam sonra hurdaya zaten 300 350 arası değişiyor bu makineler plakasız
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
1
ben tavsiye edemeyeceğim maalesef.benzinine para dayanmaz bunun. motora lafım yok ancak daha çok müzelik gibi duruyor. üstelik başlangıç için diyorsun !!! 500-600 lira bir bütçen varsa tavsiyem sıkı bir pazarlıkla ikinci üçüncü el bir honda titan al. o fiyata denk getirebilirsin. tabi o fiyata çok temiz olmaz ama bundan iyidir.

hocam bu honda tıtan ın satısını alabılıyomuyuz barı onu alsak
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Benim dedemde java laser 250 vardı bu yukarda ki jawa onun yanında bisiklet gibi kalır :D Motorda cok acayip tork var pek hızlı gitmez ama istediğin 250 cc motorla arka arkaya bağla keçi gibi sürükler :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst